Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări în cadrul proiectului ''Renovare energetică aprofundată a imobilului Neptun''
PNRR COMPONENTA 5 - VALUL RENOVĂRII- Operațiunea Renovare energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice - Titlu
apel: PNRR/2022/C5/2/B2.2/1, runda 1 PROIECT NR. C5-B2.2b18 incluzând următoarele: Elaborarea documentațiilor necesare pentru
obţinerea/ prelungirea avizelor, a...
Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări în cadrul proiectului ''Renovare energetică aprofundată a imobilului Neptun''
PNRR COMPONENTA 5 - VALUL RENOVĂRII- Operațiunea Renovare energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice - Titlu
apel: PNRR/2022/C5/2/B2.2/1, runda 1 PROIECT NR. C5-B2.2b18 incluzând următoarele: Elaborarea documentațiilor necesare pentru
obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizațiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea
obținerii autorizației de construire și obținerea avizelor necesare pentru derularea investiției la faza P.Th., după caz,
susținerea documentațiilor la comisiile avizatoare. Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire
(P.A.C./D.T.A.C) și proiectului de organizare a execuției lucrărilor (P.O.E / D.T.O.E) Elaborarea proiectului tehnic de execuție
(P.T.E / P.Th), detaliilor de execuție (D.E.), scenariului de securitate la incendiu, altor documentații pe care ofertantul
le consideră necesare finalizării și funcționării obiectivului de investiții Avizarea documentaţiei tehnice şi obţinerea
autorizaţiei de construire Livrare panou temporar de informare, etichetare și placă permanentă de informare Execuţie
lucrăriValoarea totală estimată 38.908.132,25 lei fără TVA defalcată după cum urmează: - Obținerea și amenajarea terenului
– 2.075.180,16 lei fără TVA;- Documentații tehnice necesare obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor – 10.000,00 lei
fără TVA;- Verificarea tehnică de calitate a proiectului și a detaliilor tehnice – 8.500,00 lei fără TVA; - Proiect tehnic
și detalii de execuție – 1.276.991,79 lei fără TVA;- Asistență tehnică din partea proiectantului – 259.397,52 lei fără TVA;-
Investiția de bază – 34.586.336,06 lei fără TVA;- Organizarea de șantier – 681.726,72 lei fără TVA;- Informare și publicitate
– 10.000,00 lei fără TVA. Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea
elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului.În valoarea estimată nu au
fost incluse, sume previzionate (rezerve de implementare), în conformitate cu Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021Cheltuielile diverse
și neprevăzute stipulate în Devizul General sunt în cuantum de 20% (7,732,460.61lei fără tva). Această sumă nu a fost inclusă
în valoarea estimată dar a fost luată în calcul la stabilirea tipului procedurii și va putea fi accesată pe parcursul derulării
contractului, dacă vor fi îndeplinite condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.Număr zile până la care se pot
solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din
Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă (AC) stabilește termenul limită în
care operatorii economici (OE) pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor
de clarificare/ informațiilor suplimentare, după cum urmează:1. Termenul până la care orice operator economic interesat are
dreptul de a solicita clarificari sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte
de data limită de depunere a ofertelor. 2. AC va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a
11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii
economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor
prin prisma răspunsurilor oferite de AC.