Feedback
I.D.: 98563664

Proiectare și execuție de lucrări în vederea implementării proiectului Renovare energetică aprofundată a imobilului ''Neptun''

Data publicarii
12.06.24 Exista 786.930 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000
Locul realizarii:
Constanţa, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări în cadrul proiectului ''Renovare energetică aprofundată a imobilului Neptun'' PNRR COMPONENTA 5 - VALUL RENOVĂRII- Operațiunea Renovare energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice - Titlu apel: PNRR/2022/C5/2/B2.2/1, runda 1 PROIECT NR. C5-B2.2b18 incluzând următoarele: Elaborarea documentațiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, a...
Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări în cadrul proiectului ''Renovare energetică aprofundată a imobilului Neptun'' PNRR COMPONENTA 5 - VALUL RENOVĂRII- Operațiunea Renovare energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice - Titlu apel: PNRR/2022/C5/2/B2.2/1, runda 1 PROIECT NR. C5-B2.2b18 incluzând următoarele: Elaborarea documentațiilor necesare pentru obţinerea/ prelungirea avizelor, acordurilor, autorizațiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obținerii autorizației de construire și obținerea avizelor necesare pentru derularea investiției la faza P.Th., după caz, susținerea documentațiilor la comisiile avizatoare. Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C) și proiectului de organizare a execuției lucrărilor (P.O.E / D.T.O.E) Elaborarea proiectului tehnic de execuție (P.T.E / P.Th), detaliilor de execuție (D.E.), scenariului de securitate la incendiu, altor documentații pe care ofertantul le consideră necesare finalizării și funcționării obiectivului de investiții Avizarea documentaţiei tehnice şi obţinerea autorizaţiei de construire Livrare panou temporar de informare, etichetare și placă permanentă de informare Execuţie lucrăriValoarea totală estimată 38.908.132,25 lei fără TVA defalcată după cum urmează: - Obținerea și amenajarea terenului – 2.075.180,16 lei fără TVA;- Documentații tehnice necesare obținerii avizelor/ acordurilor/ autorizațiilor – 10.000,00 lei fără TVA;- Verificarea tehnică de calitate a proiectului și a detaliilor tehnice – 8.500,00 lei fără TVA; - Proiect tehnic și detalii de execuție – 1.276.991,79 lei fără TVA;- Asistență tehnică din partea proiectantului – 259.397,52 lei fără TVA;- Investiția de bază – 34.586.336,06 lei fără TVA;- Organizarea de șantier – 681.726,72 lei fără TVA;- Informare și publicitate – 10.000,00 lei fără TVA. Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului.În valoarea estimată nu au fost incluse, sume previzionate (rezerve de implementare), în conformitate cu Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021Cheltuielile diverse și neprevăzute stipulate în Devizul General sunt în cuantum de 20% (7,732,460.61lei fără tva). Această sumă nu a fost inclusă în valoarea estimată dar a fost luată în calcul la stabilirea tipului procedurii și va putea fi accesată pe parcursul derulării contractului, dacă vor fi îndeplinite condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă (AC) stabilește termenul limită în care operatorii economici (OE) pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare, după cum urmează:1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. AC va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de AC.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare si executie - Renovare energetică moderată a imobilului C28 - ANIMV 15.04.24
proiectare şi execuţie de lucrări Centru de intervenţii multi-risc Niagara – Bucureşti în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' 07.12.21
proiectare și execuție de lucrări Centru de intervenții multi-risc Niagara – București în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc''  
proiectare și execuție de lucrări Centru de intervenții multi-risc Niagara – București în cadrul proiectului ''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc''  
Proiectare și execuție de lucrări în cadrul proiectului Renovare integrată a imobilului “Călimănești-Căciulata” 20.01.25
Proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului "Cresterea rezilientei serviciilor medicale prin implementarea unui sistem informatic integrat de arhivare si back-up a datelor medicale de la nivelul Spitalului "Prof. Dr. Agrippa Ionescu" - Balotesti" 27.01.25
Proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului "Cresterea rezilientei serviciilor medicale prin implementarea unui sistem informatic integrat de arhivare si back-up a datelor medicale de la nivelul Spitalului "Prof. Dr. Agrippa Ionescu" - Balotesti" 27.01.25
Servicii de proiectare privind elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea certificatului de urbanism, tema de proiectare, documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie, documentaţii aferente solicitărilor din certificatul de urbanism inclusiv documentaţie pentru obţinerea avizului ISU, precum şi depunerea acestora în vederea obţinerii avizelor, întocmirea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor şi obţinerea autorizaţiei de construire, verificarea documentaţiei, pentru imobilul situat în str. Caransebeş, nr. 1, sector 1, Bucureşti – corp C3 cu regim de înălţime S+P+7E  
Servicii de proiectare privind elaborarea documentaţiei necesare pentru obţinerea certificatului de urbanism, tema de proiectare, documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie, documentaţii aferente solicitărilor din certificatul de urbanism inclusiv documentaţie pentru obţinerea avizului ISU, precum şi depunerea acestora în vederea obţinerii avizelor, întocmirea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor şi obţinerea autorizaţiei de construire, verificarea documentaţiei, pentru imobilul situat în str. Caransebeş, nr. 1, sector 1, Bucureşti – corp C3 cu regim de înălţime S+P+7E  
Servicii de elab a docum tehnico-econom faze Proiect ptr autor exec lucrări (P.A.C., P.O.E.), Pr. tehnic de exec (P.T.E. inclusiv D.E.), As-Built inclusiv obţ Certif. de perf energ la term lucrărilor şi Asist tehnică din partea proiectant ptr ob de invest "CONSOLIDARE SEISMICĂ ŞI ENERGETICĂ MODERATĂ CLĂDIRE REZIDENŢIALĂ MULTIFAMILIALĂ SITUATĂ ÎN INTRAREA VICTOR EFTIMIU NR. 9, SECTOR 1, BUCUREŞTI"