Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări Centru de intervenții multi-risc Niagara – București în cadrul proiectului
''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' incluzând următoarele: Elaborarea documentațiilor necesare pentru obţinerea/
prelungirea avizelor, acordurilor, autorizațiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obținerii
autorizației de construire...
Achiziţia de proiectare şi execuţie de lucrări Centru de intervenții multi-risc Niagara – București în cadrul proiectului
''Dezvoltarea capacităţii de intervenţie multi-risc'' incluzând următoarele: Elaborarea documentațiilor necesare pentru obţinerea/
prelungirea avizelor, acordurilor, autorizațiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism emis în vederea obținerii
autorizației de construire și obținerea avizelor necesare pentru derularea investiției la faza P.T., după caz, susținerea
documentațiilor la comisiile avizatoare, inclusiv alte documentaţii pentru avize/autorizaţii solicitate de furnizorii de utilităţi,
branşamente, puneri în funcţiune, după caz Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării/desfiinţării lucrărilor de
construire (P.A.C./D.T.A.C) și proiectului de organizare a execuției lucrărilor (P.O.E / D.T.O.E). Elaborarea proiectului
tehnic de execuție (P.T.E / P.Th), detaliilor de execuție (D.E.), scenariului de securitate la incendiu, altor documentații
pe care ofertantul le consideră necesare finalizării și funcționării obiectivului de investiții Elaborarea proiectului de
arhitectură interioară Avizarea documentaţiei tehnice şi obţinerea autorizaţiei de construire Execuţie lucrăriValoarea totală
estimată 32.851.340,31 lei fără TVA defalacata dupa cum urmeaza: - asigurarea utilităţilor - 209.396,10 lei fără tva- proiectare
şi asistenţă tehnică din partea proiectantului - 909.057, 98 lei fără tva- construcţii montaj - 26.866.175,09 lei fără tva-
dotări, utilaje şi echipamente - 4.559.749,65 lei fără tva- organizarea de şantier - 284.174,26 lei fără tva- panou şi placă
informare - 12.317,42 lei fără tva- taxe pentru acorduri, avize conforme - 10.469,81 lei fără tvaDefalcarea sumei totale are
rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării
liniilor bugetare alocate proiectului.Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere
a ofertelor: In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare,
Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care operatorii economici pot adresa solicitari de clarificare,
respectiv in care aceasta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, dupa cum urmeaza:1.
Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta
va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 22 a zi inainte de data limita de depunere a
ofertelor. 2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de
depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care
raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica
raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la
clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea documentatiei
de atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta.Orice
solicitare de clarificări trebuie transmisă in format editabil, în SEAP, semnată cu semnătură electronică extinsă.