In urma reviziilor efectuate pe drumurile judetene, s-a constat necesitatea realizàrii urmàtoarelor categorii de lucràri de intretinere periodicà pentru exploatarea in sigurantà a retetei de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Galati:
- ìntretinerea pavajelor din piatrà cubicà;
- ìntretinerea drumurilor pietruite;
- intretinerea platformei drumului (indepartare potmol, arbori, taieri de acostamente...
In urma reviziilor efectuate pe drumurile judetene, s-a constat necesitatea realizàrii urmàtoarelor categorii de lucràri de intretinere periodicà pentru exploatarea in sigurantà a retetei de drumuri judetene aflate in administrarea Consiliului Judetean Galati:
- ìntretinerea pavajelor din piatrà cubicà;
- ìntretinerea drumurilor pietruite;
- intretinerea platformei drumului (indepartare potmol, arbori, taieri de acostamente, taieri de cavalieri, corectarea taluzurilor);
- Asigurarea scurgerii apelor din zona drumului si prevenirea efectelor inundatiilor (intretinerea santurilor si a rigolelor, corectii de torenti, apàràri de maluri, corectii de albii, santuri de gardà, variante locale de deviere a circulatiei ca urmare a efectelor inundatiilor);
- ìntretinere ziduri de sprijin (curàtirea coronamentelor si a barbacanelor de vegetatie, corectii izolate);
- ìntretinere parapete directionale si pietonale;
- ìntretinere curentà si periodica a podurilor si podetelor;
- Completàri de acostamente;
- ìntretinere elemente de siguranta rutterà;
Conditine tehnice ce trebuiesc indeplinite la executarea lucràrilor de ìntretinere se regàsesc Tn Caietul de sarcini, iar cantitàtile si tipologia de lucràri sunt descrise in anexele Caietului de Sarcini.
Se solicità Tntocmirea documentatici tehnice, Tn conformitate cu legislatia in vigoare, dupà cum urmeaza:
Pe suport de hàrtie :
- caiet de sarcini si liste de cantitàti minime si maxime impartite pe doi ani - 4 (patru) exemplare;
Pe suport electronic : Documentatia va fi pusà la dispozijia beneficiarului inclusiv in FORMAT ELECTRONIC (CD).
Valoarea achizitiei pentru acordul cadru va fi de minim 9.509.000,80 lei farà TVA, maxim 16.168.001,60 lei farà TVA.Serviciile de intocmire caiet de sarcini si liste de J cantitàti este de 8.000 lei fàrà TVA, din valoarea primului contract subsecvent.
Durata acordului cadru va ìncepe de la semnarea acordului-cadru si se va finaliza la 31 decembrie 2023 .Acordul-cadrul va fi compus din douà contracte subsecvente, dupà cum urmeazà:
- C1 -perioada cuprinsà ìntre semnarea contractului si 31 decembrie 2022, valoare minimà 6.254.500,40 fàrà TVA, valoare maximà 9.959.000,80 fàrà TVA;
- C2 -01 ianuarie 2023-31 decembrie 2023, valoare minimà 3.254.500,40 fàrà TVA, valoare maximà 6.209.000,80 fàrà TVA;
Cantitàtile de lucràri ìmpàrtite pe cele douà contracte subsecvente se regàsesc In anexa Caietului de Sarcini.
Termenul pentru serviciile de proiectare va fi de 30 de zile de la data Ordinului de Tncepere. Serviciile de proiectare si va fi cuprins In primul contract subsecvent.
- Operatorii economici pot solicita clarificari intr-un termen ce nu va depasi 13 zile pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
- Autoritatea contractanta va raspunde o singura data la toate solicitarile de clarificari cu 7 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .