Feedback
I.D.: 100228294

Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II”

Data publicarii
19.07.24
Coduri CPV
45234100 45100000 45210000 45221112 45233140 45234115 45246200 45314000 45315300 71322500 71356200 79341000
Termenul limita pentru depunere:
29.07.24 15:00
Pretul estimativ:
558.637.865,97 RON
Locul realizarii:
Constanţa, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Compania Naţională de Căi Ferate „CFR”- SA a finalizat studiul de fezabilitate pentru proiectul „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II”.Proiectul se afla în prezent în etapa de pregatire documentaţie achiziţie proiectare şi execuție şi, respectiv, consultanţă şi supervizare a lucrărilor. Liniile de cale ferată incluse în cadrul proiectului fac parte din reţeaua TEN-T, și face parte din Coridorul Rin – Dunăre pe teritoriul României, ca parte a infrastructurii furnizate în cadrul nodului de acces al portului Constanța, care leagă rutele maritime de rețeaua feroviară terestră.În conformitate cu Master Planul General de Transport al României (MPGT), Portul Constanța este principalul port din Marea Neagra, având o cotă de transport feroviar de 41%, cu 1446 de nave care utilizează portul în 2013. Hinterlandul portului poate fi extins spre Europa Centrală, luând în considerare îmbunătățirea condițiilor feroviare, precum și îmbunătățirea condițiilor rutiere și a condițiilor de navigație pe Dunăre.Totodată, se dorește la nivel European în parteneriat cu SUA conectarea feroviară a Portului Constanța cu Portul Gdansk (Polonia), realizându-se astfel o conexiune feroviară între Marea Baltică și Marea Neagră.În MPGT al României se precizează că Portul Constanța nu dispune de o infrastructură feroviară modernă, care are un impact negativ asupra competitivității și capacității portuare în raport cu alte porturi din regiune. În contextul conflictului din Ucraina, de creștere a fluxului de transport mărfuri ce trebuie operate în Portul Constanța, a devenit mult mai vizibilă pentru autorități capacitatea de operare redusă din zona Portului Constanța, cauzată de starea precară a infrastructurii feroviare publice.Cu atât mai mult trebuie înțeleasă acum necesitatea modernizării infrastructurii feroviare din Portul Constanța.Investiția este considerată ca o etapă inițială pentru a asigura interoperabilitatea Coridorului Rin - Dunăre pe teritoriul României, conducând la o legătură mai eficientă cu rețeaua feroviară din centrul și sud-estul Europei.În Etapa II sunt cuprinse lucrări de modernizare la următoarele obiective:ZONA DE INTERES DIN AFARA PORTULUI Linia de legătură între grupa de așteptare Valu lui Traian și Palas;  Stația Palas;PORT CONSTANȚA SUD Stația Agigea Nord; Stația Agigea Ecluză; Linia 813B (dublarea liniei de acces între Agigea Ecluză și Ferry Boat).Durata de implementare a contractului, inclusiv a perioadei de garanție, de la data ordinului de începere, este de 99 de luni.Durata estimată pentru realizarea serviciilor de proiectare, inclusiv Avizare PTE și Emiterea Autorizației de Construire (AC) este de 7 luni calendaristice de la Ordinul administrativ de începere.Durata estimată de Execuție a lucrărilor este de 30 de luni calendaristice de la emiterea Autorizației de Construire (AC)Durata activitatilor dupa recepția la terminarea lucrărilor – 1 lunăPerioada de garanție – minim 60 de luni de la recepția la terminarea lucrărilorDurata activitatilor dupa terminarea perioadei de garanție – 1 lună
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II” 13.05.24
Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II” 25.06.24
Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II” 25.06.24
Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II” 29.07.24
Proiectare şi execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța – Etapa II” 25.06.24
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor şi instalaţiilor din Complexul Feroviar Bucureşti"  
,,Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecţiunea 2: Ilva Mică- Pojorâta"  
Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Constanţa - Mangalia  
Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate pentru ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța - Mangalia  
Servicii de elaborare Studiu de Fezabilitate pentru ”Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Constanța - Mangalia