Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile inainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile inainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Lucrările
aferente obiectivului de investiție ”Modernizarea liniei feroviare Caransebes – Timisoara -Arad” constau în proiectarea și
execuția lucrărilor în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare.Traseul tronsonului feroviar vizat
pentru modernizare aferent Lot 1 Caransebeș -Lugoj ”: de la km 474+925 al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100),
până la Km 514+504.Traseul tronsonului feroviar vizat pentru modernizare aferent Lot 2 Lugoj – Timișoara Est”: de la km 514+504
al liniei CF București – Jimbolia (indicativ 100), până la Km 568+638.Detaliile de mai jos sunt comune ambelor loturi.Pe traseul
existent calea ferată este simplă (cu excepția intervalului Zăgujeni-Căvăran, unde este cale dublă), electrificată, dotată
cu instalație BLA și este dispusă atât în rambleu cu înălțimi între 0 și 6 metri, cât și în debleu cu adâncimi între 0 și
2 metri. Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menționat include:• Îmbunătățirea geometriei traseului și sporirea
capacității portante a căii pentru a permite circulația trenurilor cu viteza de până la 160 km/h;• Modernizarea staţiilor
şi haltelor de mişcare de pe această linie, adaptând capacitatea acestora, conform volumului de trafic şi necesităţilor tehnologice;•
Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate
cu standardele europene în vigoare;• Înlocuirea bretelelor şi a traversărilor dublă joncţiune cu schimbătoare de cale simple;•
Dublarea liniei pe toată lungimea;• Înlocuirea de poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terenului
de fundare și a terasamentelor;• Ridicarea niveletei căii și protecția antierozionala a terasamentului de cale ferată în zonele
inudabile;• Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);• Construcţia
a două clădiri de mentenanţă în staţiile Caransebeş şi Timişoara Nord;• Montare de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative
de reducere a nivelului de zgomot, pe segmentele de cale ferată ce străbat localități;• Instalaţii de centralizare electronică
noi, în staţii şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);• Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii;•
Înlocuirea echipamentelor linie de contact şi din substaţiile de tracţiune electrică, instalarea unui sistem de control SCADA;•
Montarea de încălzitoare de macaz pe liniile de primire-expediere, în staţii, în halte de mişcare şi la ramificaţii, pentru
a combate efectele înzăpezirii liniei CF.CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire se desfasoara sub incidenta prezentei clauze
suspensive, in sensul ca semnarea contractului de proiectare si executie lucrari se va face numai dupa asigurarea sursei de
finantare. Se estimeaza că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la aprobarea raportului
procedurii.