Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in le...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.
Linia de cale ferată Bucureşti Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră este parte a reţelelor TEN-T şi a fost identificată şi definită ca linie de cale ferată convenţională care trebuie modernizată. Linia de cale ferată Bucureşti Nord - Giurgiu Nord este prima linie înfiinţată în România şi este, parte componentă a reţelelor AGC, AGTC şi T.E.R.
Linia CF Bucureşti Nord - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră este o linie importantă, în cadrul reţelei de cale ferată din România, deoarece preia traficul internaţional european de pe cele 2 coridoare centrale de pe teritoriul României şi face legătura între Coridorul Rhin - Dunăre (fostul Coridor IV) şi ţările din sud-estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunării pe Podul Prieteniei, în sectorul de graniţă dintre România şi Bulgaria.
Traseul de cale ferată care face obiectul acestui caiet de sarcini se desfăşoară între staţiile Bucureşti Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră şi este compus din următoarele linii de cale ferată: 103, 106.
linia 103 (Bucureşti Progresu km 5+421- Staţia Giurgiu Oraş km 67+332), linie la care se fac lucrări de modernizare (exceptând 12,02 km interval Vidra- Comana (Lotul 1) aflat în execuţie în prezent) şi electrificare;
linia 106. (Ax staţie Giurgiu Nord km 64+044 – Ax Pod Russe km 69+700), ), linie la care se fac lucrări de modernizare şi electrificare.
Pe sectorul CF Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră vor fi prevăzute lucrări de reabilitare, electrificare, inclusiv ERTMS Nivel 2 cu analizarea şi integrarea acestora în CNMT Bucureşti.
Obiectivele principale ale investiţiei, obiective ce definesc atât necesitatea cât şi oportunitatea investiţiei, sunt:
reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson;
îmbunătăţirea condiţiilor de siguranţă a traficului feroviar;
îmbunătăţirea confortului în timpul călătoriei, gestionând în acelaşi timp reducerea emisiilor de poluanţi şi impactul negativ asupra mediului.
atragerea călătorilor şi a transportatorilor de mărfuri, de la traficul auto către traficul feroviar, pe ruta c.f. Bucureşti Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră.