Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte
de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte
de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.Linia
de cale ferată București Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră este parte a rețelelor TEN-T și a fost identificată
și definită ca linie de cale ferată convențională care trebuie modernizată. Linia de cale ferată București Nord - Giurgiu
Nord este prima linie înființată în România și este, parte componentă a rețelelor AGC, AGTC și T.E.R. Linia CF București Nord
- Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră este o linie importantă, în cadrul rețelei de cale ferată din România, deoarece preia
traficul internațional european de pe cele 2 coridoare centrale de pe teritoriul României și face legătura între Coridorul
Rhin - Dunăre (fostul Coridor IV) și țările din sud-estul Europei (Bulgaria, Grecia, Turcia), prin traversarea Dunării pe
Podul Prieteniei, în sectorul de graniță dintre România și Bulgaria.Traseul de cale ferată care face obiectul acestui caiet
de sarcini se desfășoară între stațiile București Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră și este compus
din următoarele linii de cale ferată: 103, 106. linia 103 (București Progresu km 5+421- Stația Giurgiu Oraș km 67+332),
linie la care se fac lucrări de modernizare (exceptând 12,02 km interval Vidra- Comana (Lotul 1) aflat în execuție în prezent)
și electrificare; linia 106. (Ax stație Giurgiu Nord km 64+044 – Ax Pod Russe km 69+700), ), linie la care se fac lucrări
de modernizare și electrificare.Pe sectorul CF Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră vor fi prevăzute
lucrări de reabilitare, electrificare, inclusiv ERTMS Nivel 2 cu analizarea și integrarea acestora în CNMT București.Obiectivele
principale ale investiției, obiective ce definesc atât necesitatea cât și oportunitatea investiției, sunt: reducerea timpului
de călătorie prin creșterea vitezei de circulație pe întregul tronson; îmbunătățirea condițiilor de siguranță a traficului
feroviar; îmbunătățirea confortului în timpul călătoriei, gestionând în același timp reducerea emisiilor de poluanți și impactul
negativ asupra mediului. atragerea călătorilor și a transportatorilor de mărfuri, de la traficul auto către traficul feroviar,
pe ruta c.f. București Nord – Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră.