Feedback
I.D.: 80534464

Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 actualizat

Data publicarii
04.04.23 Exista 93.028 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45216125-6
Pretul estimativ:
10.968.725,71 RON - 10.968.725,71 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CENTRU PENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ - cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 Consiliul Judeţean Maramureş în parteneriat cu Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă "Gheorghe Pop de Băseşti" al Judeţului Maramureş doresc realizarea unui proiect având ca scop implementarea unui sistem de management informaţional şi de intervenţie în situaţii de urgenţă în regiunea de graniţă Mar...
CENTRU PENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ - cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 Consiliul Judeţean Maramureş în parteneriat cu Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă "Gheorghe Pop de Băseşti" al Judeţului Maramureş doresc realizarea unui proiect având ca scop implementarea unui sistem de management informaţional şi de intervenţie în situaţii de urgenţă în regiunea de graniţă Maramureş-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk. Pentru realizarea acestuia este necesară înfiinţarea unui Centru Judeţean pentru Coordonare şi Conducere a Intervenţiilor având rolul de coordonare a acţiunilor de intervenţie asociate situaţiilor de urgenţă produse sau care au efect pe teritoriul judeţului. Având în vedere rolul Centrului Judeţean de Coordonare şi Conducere a Intervenţiilor, acesta, va funcţiona neîntrerupt pe timpul manifestării şi gestionării situaţiilor de urgenţă şi va fi în măsură să asigure următoarele cerinţe: flexibilitate, suport logistic, securitate, continuitate, interoperabilitate. Achiziţia de Proiectare şi Execuţie CENTRU PENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059, se realizează pentru implementarea proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENCY SITUATIONS IN BORDER REGION (COMAND – Sincronizarea intervenţiilor în situaţii de urgenţă în regiunea de graniţă), finanţat prin Programul Transfrontalier HUSKROUA ENI CBC 2014-2020. Funcţiunea principală a centrului, aşa cum este promovată în Studiul de Fezabilitate, actualizat în anul 2022, întocmit de către S.C CEPRONEF ENERGO INVEST S.R.L, o reprezintă coordonarea acţiunilor de intervenţii asociate situaţiilor de urgenţă, produse sau care au efect pe teritoriul judeţului Maramureş. Centrul judeţean de coordonare şi conducere a intervenţiilor va funcţiona neîntrerupt pe timpul manifestării şi gestionării situaţiilor de urgenţă şi va fi în măsură să asigure următoarele cerinţe: - Flexibilitate - Suport logistic - Securitate - Continuitate - Interoperabilitate Astfel se vor sigura la nivel strategic, tactic şi operaţional acţiunile de răspuns specifice în scopul restabilirii situaţiei de normalitate, asigurând coordonarea şi conducerea forţelor implicate în acţiunile de intervenţie operativă. Centrul judeţean de coordonare şi conducere a intervenţiilor se v-a înfiinţa şi organiza în cadrul INSPECTORATULUI PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ “GH. POP DE BĂSEŞTI" AL JUDEŢULUI MARAMUREŞ, ca structură interinstituţională de suport decizional al Comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă Maramureş. Amplasamentul investiţiei este situat în intravilanul Municipiului Baia Mare, pe strada Vasile Lucaciu nr. 87, judeţul Maramureş, pe domeniul public al statului, aparţinând de Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, având notat dreptul de administrare în favoarea Consiliului Judeţean Maramureş. Pe amplasament se găsesc în acest moment mai multe corpuri de clădire. În primul front la strada se găseşte corpul principal cu D+P+1 etaje, clădire cu şarpantă realizată în anii ’50 ai secolului XX, având funcţiunea de pavilion administrativ. La est de această clădire există o clădire pe parter cu şarpantă, ce găzduieşte sediul SMURD, în continuarea căreia se află în construcţie o baterie de 5 garaje pentru acest serviciu. La nord de aceste clădiri, în cadrul incintei există mai multe corpuri de clădire pe parter şi P+1, care adăpostesc diferite anexe şi garaje. Curtea este în majoritate pavată pentru a facilita deplasarea şi manevrarea mijloacelor auto din dotare. Există de asemenea suprafeţe cu spaţiu verde, amenajat în special la stradă în faţa pavilionului administrativ, precum şi un număr de 18 parcaje pentru autoturisme, în faţa aceluiaşi pavilion. Accesele pietonale şi carosabile în incintă sunt direct din strada Vasile Lucaciu. Conform actelor de proprietate, la adresa situată în Baia Mare, str. Vasile Lucaciu nr. 87 există două imobile, terenuri şi construcţii, înscrise în CF nr. 106299, nr. cadastral 106299 cu suprafaţa măsurată de 8810 mp, respectiv în CF nr. 106300, nr. cadastral 106300 - suprafaţa de 1120 mp, având o suprafaţă totală de 9930 mp. Obiectivul propus a se realiza se va amplasa la stradă, la limita trotuarului, în aliniament cu majoritatea construcţiilor de pe frontul nordic al străzii Vasile Lucaciu şi va îngloba actualele construcţii destinate SMURD şi garajelor aflate în construcţie. Faţă de aceste construcţii existente pe parter, pentru amplasarea spaţiilor necesare conform temei de proiectare, este necesară extinderea spre est, sud şi vest, precum şi supraetajarea peste noua suprafaţă rezultată, obtinându-se astfel o construcţie nouă cu P+1 etaje. Postul trafo existent pe amplasament se va muta pe spaţiul public, conform protocolului încheiat cu instituţia abilitată. La parter, pe lângă spaţiile existente se vor adăuga holul de intrare în noua clădire, birouri, dormitoare, spaţii pentru consultaţii medicale, grupuri sanitare şi spaţii tehnice pentru centrala termică, atelier auto, generator, spaţiu încărcare butelii cu aer comprimat, etc. La etaj se vor amplasa birouri, săli operative, vestiar, oficiu şi grupuri sanitare. Din punct de vedere structural, extinderea pe orizontală şi verticală este posibilă conform unei expertize tehnice de specialitate care atestă acest lucru. Extinderile atât în parter cât şi pentru etaj se vor realiza pe structura metalică, având în vedere că la etaj urmează să se amplaseze spaţii cu deschidere relativ mare. Pereţii exteriori în parter, se vor construi din zidărie protejată cu termosistem, în timp ce la etaj se vor folosi pereţi termoizolanţi tristrat cu montaj uscat. În acelaşi sistem cu panouri termoizolante tristrat se va realiza învelitoarea, aşezată cu pantă mică pe grinzi metalice şi mascată pe contur cu un atic. Tâmplăria exterioară va fi din aluminiu cu barieră termică, cu geam termopan, iar peretele exterior al etajului va fi protejat cu parasolare orizontale din aluminiu. Vor exista două accese în clădire: unul pe colţul de sud vest atât din trotuar cât şi din incintă, iar al doilea pe latura sudică, tot direct din trotuar. Utilităţile necesare, respectiv canalizare, alimentare cu apă, energie electrică, gaz metan, se vor asigura prin branşamentele existente în incintă. Termenul limită pentru finalizarea şi recepţionarea lucrărilor este 31.12.2023. Neconformarea la oricare dintre termenele stabilite atrage dupa sine aplicarea de penalităţi din momentul expirării termenului stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 actualizat  
Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiţii "CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ" în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENGY SITUATION IN BORDER REGION - HUSKROUA/1901/8.1/0059 09.05.22
Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiţii "CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ" în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENGY SITUATION IN BORDER REGION - HUSKROUA/1901/8.1/0059 14.06.22
Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiţii "CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ" în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENGY SITUATION IN BORDER REGION - HUSKROUA/1901/8.1/0059 09.05.22
Servicii pt realizare conferinţe şi seminar în cadrul proiectului COMAND HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Servicii pt realizare conferinţe şi seminar în cadrul proiectului COMAND HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Servicii pt realizare conferinţe şi seminar în cadrul proiectului COMAND HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Servicii de informare şi publicitate în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL