Feedback
I.D.: 79520374

Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 actualizat

Data publicarii
08.03.23 Exista 94.516 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45216125-6 32344230-7
Pretul estimativ:
10.125.725,71 RON - 10.125.725,71 RON
843.000,00 RON - 843.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Execuţia de lucrări şi prest de servicii de proiectare şi asist tehnică din partea proiectant pt. CENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, în cadrul proiectului, CENTRU PENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ - cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 Consiliul Judeţean Maramureş în parteneriat cu Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă "Gheorgh...
1. Execuţia de lucrări şi prest de servicii de proiectare şi asist tehnică din partea proiectant pt. CENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, în cadrul proiectului, CENTRU PENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ - cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 Consiliul Judeţean Maramureş în parteneriat cu Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă "Gheorghe Pop de Băseşti" al Judeţului Maramureş doresc realizarea unui proiect având ca scop implementarea unui sistem de management informaţional şi de intervenţie în situaţii de urgenţă în regiunea de graniţă Maramureş-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk. Pentru realizarea acestuia este necesară înfiinţarea unui Centru Judeţean pentru Coordonare şi Conducere a Intervenţiilor având rolul de coordonare a acţiunilor de intervenţie asociate situaţiilor de urgenţă produse sau care au efect pe teritoriul judeţului. Având în vedere rolul Centrului Judeţean de Coordonare şi Conducere a Intervenţiilor, acesta, va funcţiona neîntrerupt pe timpul manifestării şi gestionării situaţiilor de urgenţă şi va fi în măsură să asigure următoarele cerinţe: flexibilitate, suport logistic, securitate, continuitate, interoperabilitate. Achiziţia de Proiectare şi Execuţie CENTRU PENTRU COORDONARE ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059, se realizează pentru implementarea proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENCY SITUATIONS IN BORDER REGION (COMAND – Sincronizarea intervenţiilor în situaţii de urgenţă în regiunea de graniţă), finanţat prin Programul Transfrontalier HUSKROUA ENI CBC 2014-2020. Funcţiunea principală a centrului, aşa cum este promovată în Studiul de Fezabilitate, actualizat în anul 2022, întocmit de către S.C CEPRONEF ENERGO INVEST S.R.L, o reprezintă coordonarea acţiunilor de intervenţii asociate situaţiilor de urgenţă, produse sau care au efect pe teritoriul judeţului Maramureş. Centrul judeţean de coordonare şi conducere a intervenţiilor va funcţiona neîntrerupt pe timpul manifestării şi gestionării situaţiilor de urgenţă şi va fi în măsură să asigure următoarele cerinţe: - Flexibilitate - Suport logistic - Securitate - Continuitate - Interoperabilitate Astfel se vor sigura la nivel strategic, tactic şi operaţional acţiunile de răspuns specifice în scopul restabilirii situaţiei de normalitate, asigurând coordonarea şi conducerea forţelor implicate în acţiunile de intervenţie operativă. Centrul judeţean de coordonare şi conducere a intervenţiilor se v-a înfiinţa şi organiza în cadrul INSPECTORATULUI PENTRU SITUAŢII DE URGENŢĂ “GH. POP DE BĂSEŞTI" AL JUDEŢULUI MARAMUREŞ, ca structură interinstituţională de suport decizional al Comitetului judeţean pentru situaţii de urgenţă Maramureş. Amplasamentul investiţiei este situat în intravilanul Municipiului Baia Mare, pe strada Vasile Lucaciu nr. 87, judeţul Maramureş, pe domeniul public al statului, aparţinând de Ministerul Internelor şi Reformei Administrative, având notat dreptul de administrare în favoarea Consiliului Judeţean Maramureş. Pe amplasament se găsesc în acest moment mai multe corpuri de clădire. În primul front la strada se găseşte corpul principal cu D+P+1 etaje, clădire cu şarpantă realizată în anii ’50 ai secolului XX, având funcţiunea de pavilion administrativ. La est de această clădire există o clădire pe parter cu şarpantă, ce găzduieşte sediul SMURD, în continuarea căreia se află în construcţie o baterie de 5 garaje pentru acest serviciu. La nord de aceste clădiri, în cadrul incintei există mai multe corpuri de clădire pe parter şi P+1, care adăpostesc diferite anexe şi garaje. Curtea este în majoritate pavată pentru a facilita deplasarea şi manevrarea mijloacelor auto din dotare. Există de asemenea suprafeţe cu spaţiu verde, amenajat în special la stradă în faţa pavilionului administrativ, precum şi un număr de 18 parcaje pentru autoturisme, în faţa aceluiaşi pavilion. Accesele pietonale şi carosabile în incintă sunt direct din strada Vasile Lucaciu. Conform actelor de proprietate, la adresa situată în Baia Mare, str. Vasile Lucaciu nr. 87 există două imobile, terenuri şi construcţii, înscrise în CF nr. 106299, nr. cadastral 106299 cu suprafaţa măsurată de 8810 mp, respectiv în CF nr. 106300, nr. cadastral 106300 - suprafaţa de 1120 mp, având o suprafaţă totală de 9930 mp. Obiectivul propus a se realiza se va amplasa la stradă, la limita trotuarului, în aliniament cu majoritatea construcţiilor de pe frontul nordic al străzii Vasile Lucaciu şi va îngloba actualele construcţii destinate SMURD şi garajelor aflate în construcţie. Faţă de aceste construcţii existente pe parter, pentru amplasarea spaţiilor necesare conform temei de proiectare, este necesară extinderea spre est, sud şi vest, precum şi supraetajarea peste noua suprafaţă rezultată, obtinându-se astfel o construcţie nouă cu P+1 etaje. Postul trafo existent pe amplasament se va muta pe spaţiul public, conform protocolului încheiat cu instituţia abilitată. La parter, pe lângă spaţiile existente se vor adăuga holul de intrare în noua clădire, birouri, dormitoare, spaţii pentru consultaţii medicale, grupuri sanitare şi spaţii tehnice pentru centrala termică, atelier auto, generator, spaţiu încărcare butelii cu aer comprimat, etc. La etaj se vor amplasa birouri, săli operative, vestiar, oficiu şi grupuri sanitare. Din punct de vedere structural, extinderea pe orizontală şi verticală este posibilă conform unei expertize tehnice de specialitate care atestă acest lucru. Extinderile atât în parter cât şi pentru etaj se vor realiza pe structura metalică, având în vedere că la etaj urmează să se amplaseze spaţii cu deschidere relativ mare. Pereţii exteriori în parter, se vor construi din zidărie protejată cu termosistem, în timp ce la etaj se vor folosi pereţi termoizolanţi tristrat cu montaj uscat. În acelaşi sistem cu panouri termoizolante tristrat se va realiza învelitoarea, aşezată cu pantă mică pe grinzi metalice şi mascată pe contur cu un atic. Tâmplăria exterioară va fi din aluminiu cu barieră termică, cu geam termopan, iar peretele exterior al etajului va fi protejat cu parasolare orizontale din aluminiu. Vor exista două accese în clădire: unul pe colţul de sud vest atât din trotuar cât şi din incintă, iar al doilea pe latura sudică, tot direct din trotuar. Utilităţile necesare, respectiv canalizare, alimentare cu apă, energie electrică, gaz metan, se vor asigura prin branşamentele existente în incintă. Termenul limită pentru finalizarea şi recepţionarea lucrărilor este 31.12.2023. Neconformarea la oricare dintre termenele stabilite atrage dupa sine aplicarea de penalităţi din momentul expirării termenului stabilit.. 2. Lot 2 - Staţie mobilă de telecomunicaţii, Constă în furnizarea de echipamente – staţie mobilă de telecomunicaţii, conform specificaţiilor din ,,Anexa specificaţii tehnice minime dotări – Lot 2". Cerinţe generale: autospeciala livrată va fi nouă; autospeciala va fi livrată cu autorizaţie de circulaţie provizorie, documentele de autentificare, carte de identitate secretizată eliberată de Registrul Auto Român, factură fiscală, carte tehnică şi certificat de garanţie; autospeciala va fi omologată la categoria "Autoutilitară N1". Capacitate de transport: Număr persoane: min. 3; Volum portbagaj : min. 900 dm3. Motor: Tip: diesel; Capacitate cilindrică: min. 2.500 cm3; Putere: min. 170 CP la max. 3500 rpm; Cuplu maxim: min. 430 Nm la max. 2400 rpm; Nivel poluare: Euro 6. Cutie de viteze: Automată, cu 6 trepte. Sistem de transmisie: Transmisie integrală, cu diferenţial spate blocabil - activare manuală. Dispozitiv automat anti-patinare la demarare (ASR); Sistem de asistenţă a pornirii în rampă; Sistem de asistenţă la coborâre în pantă; Sistemul de Control al Stabilităţii; Controlul Activ al Tractiunii; Sistem de frânare cu distribuţie electronică a forţei de frânare. Sistem de rulare: Tip anvelope: off-road; Roată de rezervă normală. Amenajare suplimentară: • Autovehiculul se va amenaja pentru activităţi speciale astfel: • demontarea a două locuri din bancheta spate, care este fracţionată (1/3 – 2/3 locuri), astfel s-a definit "spaţiul de laborator"; • amenajare podea spate şi podea compartiment din zona celor doua locuri demontate, cu panou plan din lemn stratificat, grosime de 9 mm, cu rezistenţă mare la sarcina expusă şi acoperire rezistentă la uzură; • montaj cofret, pe lateralele stânga sau dreapta ale autospecialei, cu grad de protecţie IP65, în care se va monta o priza 2P+E, 32A, tată, pentru alimentarea echipamentelor cu energie de la reţeaua electrică (230Vca) sau de la o altă sursă (grup electrogen portabil); • montaj în "spaţiul de laborator" a două rackuri de 19", fiecare dedicat unei anumite activităţi; • echipamentele montate în fiecare rack, nu vor depăşi masa de 100 kg; • cele două rack-uri, vor avea un sistem de fixare/ancorare facil demontării (se vor folosi şuruburi cu rozete, care pot fi montate/ demontate manual fără a se utiliza unelte suplimentare); • în unul din cele două rack-uri se va monta/fixa o sursă neîntreruptibilă de tensiune, topologie on-line dublă conversie, cu puterea de minim 3kVA, spaţiu ocupat max 3U. Adâncimea echipamentului UPS trebuie să asigure încadrarea acestuia în rack; • în acelaşi rack cu echipamentul UPS se va monta un bloc de distribuţie energie electrică 230V (alimentat de la ieşirea prizei din cofret). Acesta va avea minim 4 (patru) ieşiri tip priză Schuko standard european. Fiecare dintre cele 4 circuite va fi protejat cu siguranţe automate bipolare, I=16A. Schema electrică monofilară a blocului de distribuţie este prezentată în figura 2 din anexă; • blocul de distribuţie energie electrică va fi echipat şi cu indicatoare cu afişaj digital (curent si tensiune) pentru fiecare din cele 4 (patru) circuite. Blocul de distribuţie va ocupa un spaţiu de maxim 4U, cu afişajul pe partea frontală şi cele 4 prize pe spatele acestuia; • pentru alimentarea securizată a echipamentelor se vor instala 3 (trei) PDU-uri: 1 (unu) PDU se va alimenta din ieşirea invertorului 12Vcc/230Vca, 2 (două) PDU-uri se vor alimenta din ieşirea UPS-ului; • autospeciala va fi dotată cu un invertor 12Vcc/230Vca, putere de ieşire 3000W, formă de undă pur sinusoidală, cu minim o ieşire standard european. Invertorul se va alimenta de la alternatorul autospecialei prin intermediul a două cabluri dimensionate corespunzător. Acesta va trebui să permită conectarea/deconectarea rapidă, prin intermediul unui conector tip Anderson, atunci când acesta trebuie demontat de pe autospecială; • alimentarea de rezervă a autospecialei se va realiza prin intermediul unui grup electrogen cu puterea de minim 2kVA, carcasat, insonorizat şi cu o greutate de maxim 25kg. Acesta se va livra de către furnizor şi va face parte din completul autospecialei; • instalaţia electrică a autospecialei se va realiza conform schemei din figura 1 din anexă; • în "spaţiul de laborator" se va asigura iluminat cu lămpi în tehnologie LED - 12Vcc; • se va monta o staţie radio mobilă, în sistem TETRA, pe bordul autovehiculului, inclusiv antena externă pe plafonul autovehiculului; • se va monta un troliu cu forţa de tracţiune de minim 4 tone; • se va furniza o sursă de încălzire suplimentară, putere între minim 1000W şi maxim 2000W, cu alimentare la 230Vca; • execuţie şi montaj structură tip portbagaj, pe pavilionul autovehiculului, din profile de oţel zincate termic şi ulterior vopsite în câmp electrostatic cu vopsea pulbere; • execuţie şi montaj suporţi pentru canistre de combustibil, pe uşa spate: 2 x 20 litri; • pentru acces pe pavilionul autovehiculului se va furniza o scară telescopică; • se vor monta proiectoare LED - 12V, pe pavilion (pe structura tip portbagaj): lateral stânga – 2 buc, lateral dreapta – 2 buc si spate – 2 buc, care functionează doar in staţionare pentru iluminarea pe timp de noapte a zonei de lucru (funcţionează doar cu frâna de mănă acţionată); • se vor monta scuturi de protecţie, pentru teren accidentat: scut protecţie motor, scut protecţie cutie de viteze şi reductor, scut protecţie rezervor combustibil, scut proţectie traductori (senzori) traseu de evacuare; • se va monta un carlig de remorcare cu instalaţie electrică şi priză de remorcă; • se vor colanta geamurile spate, cu folie omolog RAR, cu vizibilitate de 15%; • se va monta un snorker; • se va monta un kit suspensie întărită, care va înălţa autovehiculul de bază cu minim 40 mm – faţa si spate; • se va furniza un kit de împământare pt realiz unei prize locale (compusă dintr-un ţăruş de împământare cu lungimea de 60cm, prevăzut cu piuliţă fluture pentru conectare cablu şi un cablu MYF(sau VLPY) 16mmp cu o lungime de 10m); • se va monta un kit braţe pentru suspensie întărită. Sistem Radio şi Telecomunicaţii Terminalul VSAT auto(complet) va avea în compunere · Antenă de emisie-recepţie în banda Ku extinsă, de câştig ridicat, cu diametrul de maxim 1.2 metri; · Modem satelitar intern în cadrul unităţii de comandă şi control sau extern(rackabil); · Amplificator de putere cu upconverter încorporat (BUC) cu puterea de minim 8 W, în banda Ku extinsă (13,75 - 14,5 GHz); · Bloc (blocuri) amplificator de zgomot redus (LNB) în banda Rx = 10,7 - 12,75 GHz, câştig minim 55 dB; · Unitate de comandă, control şi orientare pentru azimut, elevaţie şi polarizare; · Aplicaţie software pentru comanda, configurarea şi orientarea către satelit a terminalului satelitar. Kitul de instalare al aplicaţiei software va fi furnizat pe suport electronic împreună cu instrucţiunile de instalare şi configurare; · Elemente de instalare şi fixare pe plafon auto şi cu protecţie la transport. · Set complet de materiale şi accesorii pentru instalare. · Fiecare terminal VSAT auto va fi furnizat cu manuale şi instrucţiuni de instalare, configurare, utilizare şi întreţinere tehnică. · Receptor GPS, busolă electronică şi înclinometru care să permită orientarea complet automată pe satelit în mai puţin de 5 minute. Termenul limită pentru finalizarea şi recepţionarea bunurilor este 31.12.2023. Neconformarea la oricare dintre termenele stabilite atrage dupa sine aplicarea de penalităţi din momentul expirării termenului stabilit..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059 actualizat  
Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ, cod proiect HUSKROUA/1901/8.1/0059  
Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiţii "CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ" în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENGY SITUATION IN BORDER REGION - HUSKROUA/1901/8.1/0059 09.05.22
Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiţii "CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ" în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENGY SITUATION IN BORDER REGION - HUSKROUA/1901/8.1/0059 14.06.22
Servicii de supervizare a lucrărilor de construire aferente obiectivului de investiţii "CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ" în cadrul proiectului COMAND – SYNCHRONIZATION OF OPERATIONAL EMERGENGY SITUATION IN BORDER REGION - HUSKROUA/1901/8.1/0059 09.05.22
Racordarea la reteaua electrica Edluk SRL spatiu de productie, cladire aministrativa com. Săcălaşeni, sat. Culcea, str. Unirii nr. 1A, jud. MM  
Lucrări de execuţie aferente obiectivului de investiţii: "Renovare Energetică Corp Clădire ISU din oraşul Vişeu de Sus", proiect finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilenţă (P.N.R.R.) 27.05.24
,,Lot 2 Staţie mobilă de telecomunicaţii din cadrul procedurii de "Proiectare şi Execuţie pentru obiectivul CENTRU PENTRU COORDONAREA ŞI CONDUCEREA INTERVENŢIILOR ÎN SITUAŢII DE URGENŢĂ"  
Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei la caminul cultural din localitatea Bargau,judetul Maramures"