Prestarea de servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări aferente proiectului "Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 12 deal, Piteşti – Infrastructură de încărcare autobuze electrice", conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimată pentru servicii de proiectare şi execuţia lucrărilor aferente proiectului "Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 12 deal, Piteşti – Infra...
Prestarea de servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări aferente proiectului "Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 12 deal, Piteşti – Infrastructură de încărcare autobuze electrice", conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimată pentru servicii de proiectare şi execuţia lucrărilor aferente proiectului "Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 12 deal, Piteşti – Infrastructură de încărcare autobuze electrice": LOT 1: Achiziţie mijloace de transport public - Autobuze electrice 12 Deal, Piteşti - Infrastructură de încărcare autobuze electrice. Alimentare cu energie electrică -Amplasament 2 capăt de linie Războieni, str. Independenţei şi LOT 2: Achiziţie mijloace de transport public - Autobuze electrice 12 Deal, Piteşti - Infrastructură de încărcare autobuze electrice. Alimentare cu energie electrică -Amplasament 1 str. Gheorghe Doja, conform Devizelor Generale, este de 1350134,00 lei fără T.V.A.
LOT 1: Achiziţie mijloace de transport public - Autobuze electrice 12 Deal, Piteşti - Infrastructură de încărcare autobuze electrice. Alimentare cu energie electrică -Amplasament 2 capăt de linie Războieni, str. Independenţei
Valoarea estimată pentru servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice (DTE) si de executie a lucrarilor, conform Devizulului general privind cheltuielile necesare realizarii lucrarilor aferente instalatiilor care apartin consumatorului - lucrari fonduri beneficiar, este de 717.176,00 lei fără TVA, defalcată pe categorii de cheltuieli, astfel:
Cap. 1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala – 42.140,00 lei fără TVA;
Cap. 3.1.3 Alte sudii specifice – 250,00 lei fără TVA;
Cap. 3.2 Documentaţii suport şi cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri şi autorizaţii – 1853,00 lei fără TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 37.500,00 lei fără TVA;
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii – 71.133,00 lei fără TVA;
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 33.000,00 lei fără TVA;
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 526.925,00 lei fără TVA;
Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi intalaţii aferente organizării de şantier – 2.925,00 lei fără TVA;
Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 1.450,00 lei fără TVA.
LOT 2: Achiziţie mijloace de transport public - Autobuze electrice 12 Deal, Piteşti - Infrastructură de încărcare autobuze electrice. Alimentare cu energie electrică -Amplasament 1 str. Gheorghe Doja
Valoarea estimată pentru servicii de elaborare a documentatiei tehnico-economice (DTE) si de executie a lucrarilor, conform Devizulului general privind cheltuielile necesare realizarii lucrarilor aferente instalatiilor care apartin consumatorului - lucrari fonduri beneficiar, este de 632.958,00 lei fără TVA, defalcată pe categorii de cheltuieli, astfel:
Cap. 1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala – 5.000,00 lei fără TVA;
Cap. 3.1.3 Alte sudii specifice – 250,00 lei fără TVA;
Cap. 3.2 Documentaţii suport şi cheltuieli pentru obtinere avize, acorduri şi autorizaţii – 1853,00 lei fără TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 30.000,00 lei fără TVA;
Cap. 4.1 Construcţii şi instalaţii – 59.240,00 lei fără TVA;
Cap. 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 33.000,00 lei fără TVA;
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 500.970,00 lei fără TVA;
Cap. 5.1.1 Lucrări de construcţii şi intalaţii aferente organizării de şantier – 1.945,00 lei fără TVA;
Cap. 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 700,00 lei fără TVA.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10;
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitarile de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.