Contractul de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Construire pod pe DJ 243B la Medeleni, km 62+920" are ca scop realizarea urmatoarelor servicii si lucrari:
1) Servicii de proiectare, constand in:
a) Elaborarea documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism
b) Elaborarea proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC)
c) Elaborarea proiectului...
Contractul de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Construire pod pe DJ 243B la Medeleni, km 62+920" are ca scop realizarea urmatoarelor servicii si lucrari:
1) Servicii de proiectare, constand in:
a) Elaborarea documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatul de urbanism
b) Elaborarea proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor (PAC)
c) Elaborarea proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor de desfiintare - P.A.D. (pentru podul existent)
d) Elaborarea proiectului de organizare a executiei lucrarilor (POE)
e) Elaborarea proiectului tehnic de executie, (PTE+DE+caiete de sarcini pe spacialitati, antemasuratori si liste cu cantitati de lucrari)
Elaborarea proiectului tehnic, a proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor, a proiectului pentru autorizarea desfiintarii constructiilor existente, a proiectului de organizare a executiei lucrarilor, detaliilor de executie, caietelor de sarcini se vor realiza in conformitate cu prevederile din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, adaptat la specificul investiţiei.
2) Executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii, in conformitate cu prevederile proiectului tehnic elaborat in etapa 1, prescriptiilor tehnice, standardelor in vigoare.
3) Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de realizare a obiectivului, inclusiv receptia finala si intocmire documentatie as buid
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari, sau informatii suplimentare în legatura cu documentaţia de atribuire, nu mai tarziu de 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Termenul limita exprimat in numar de zile in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la solicitarile de clarificari este in a 6 zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Raspunsurile la clarificarile solicitate, vor fi publicate în SEAP in cadrul anuntului de participare.