Feedback
I.D.: 82183813

Proiectare şi execuţie lucrări "Reabilitare DJ 186B, Fereşti (DN 18) - Corneşti - Călineşti - Sârbi - Budeşti (DJ 109F)"

Data publicarii
17.05.23 Exista 95.129 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233000-9 71322500-6
Termenul limita pentru depunere:
23.06.23
Pretul estimativ:
54.105.516,15 RON - 54.105.516,15 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.05.23 Publicat la 30.05.23 Publicat la 12.06.23
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie publică de ,,Proiectare şi execuţie lucrări "Reabilitare DJ 186B, Fereşti (DN 18) - Corneşti - Călineşti - Sârbi - Budeşti (DJ 109F)" constă în reabilitarea drumului judeţean DJ 186B, Fereşti (DN 18) - Corneşti - Călineşti - Sârbi - Budeşti (DJ 109F), cu o lungime totală de 14,610 km şi care se desfăşoară în intravilanele şi extravilanele UAT-urilor: Giuleşti, Călineşti şi Budeşti, cu scop...
Obiectul contractului de achiziţie publică de ,,Proiectare şi execuţie lucrări "Reabilitare DJ 186B, Fereşti (DN 18) - Corneşti - Călineşti - Sârbi - Budeşti (DJ 109F)" constă în reabilitarea drumului judeţean DJ 186B, Fereşti (DN 18) - Corneşti - Călineşti - Sârbi - Budeşti (DJ 109F), cu o lungime totală de 14,610 km şi care se desfăşoară în intravilanele şi extravilanele UAT-urilor: Giuleşti, Călineşti şi Budeşti, cu scopul modernizării şi prelungirii duratei de exploatare prin aducerea drumului la nivelul cerinţelor esenţiale de calitate prevăzute de lege. Clauză suspensivă Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Deschiderea sesiunii de finanţare a investiţiilor prin POR 2021-2027 este iminentă iar o maturitate a proiectului este în avantajul beneficiarului în vederea aprobării cererii de finanţare, reducând durata de implementare. Riscurile principale ar fi: necesitatea unor ajustări de preţ mai mari pe măsura întârzierii începerii lucrărilor, revendicări, modificări sau anulări de procedură. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Autoritatea contractantă precizează că estimează ca durată de aplicare a clauzei suspensive data de 30.09.2023. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP la adresa https://e-licitatie.ro. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor stabilit de către autoritatea contractantă este de 18 zile. Răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare este în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la secţiunea I din Fişa de Date, respectiv cu minim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu