Feedback
I.D.: 89312454

Proiectare şi execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului "ÎNFIINŢARE REŢEA INTELIGENTA DE DISTRIBUŢIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA HERECLEAN JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
15.11.23 Exista 61.468 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45231221-0 45311000-0 71322200-3 71328000-3 71356200-0 79930000-2
Termenul limita pentru depunere:
21.12.23
Pretul estimativ:
30.495.433,53 RON - 30.495.433,53 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 15.11.23 Publicat la 08.12.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea executarii lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor pentru realizarea obiectivului "ÎNFIINŢARE REŢEA INTELIGENTA DE DISTRIBUŢIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA HERECLEAN JUDEŢUL SĂLAJ". Valoarea estimat...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea executarii lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor pentru realizarea obiectivului "ÎNFIINŢARE REŢEA INTELIGENTA DE DISTRIBUŢIE GAZE NATURALE ÎN COMUNA HERECLEAN JUDEŢUL SĂLAJ". Valoarea estimata este conform devizului general si devizului indicativ este de 30.495.433,53 lei, din care: servicii de proiectare de 2.283.566,95 lei fara TVA şi execuţie de 28.211.866,58 lei fara TVA. Etapele necesar a fi parcurse pentru realizarea investiţiei sunt în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare: - Elaborarea documentaţiei tehnice constand în elaborarea documentaţiilor tehnice necesare pentru obţinerea avizelor / acordurilor, elaborarea documentelor pentru obţinerea autorizaţiei de construire, elaborarea PT, DDE, PAC, POE: - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor; - Execuţia lucrărilor de construcţii (va fi demarată doar după obtinerea Autorizatiei de construire). Durata de contractului este de 60 de luni şi este formată din perioada de proiectare de 4 luni, perioada de execuţie a lucrărilor si asistenta tehnica din partea proiectantului de 20 de luni si perioada de garanţie (perioada de notificare a defectelor) de 36 luni. AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea lacontextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a modificarilor mentionate mai sus. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 10 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 15 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (15 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie de lucrari în cadrul proiectului "MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE ŞI STRĂZI ÎN COMUNA CIZER (SATUL CIZER), JUDETUL SĂLAJ - LUCRĂRI SUPLIMENTARE" 24.07.24
Executia de lucrari a proiectului "MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DE DRUM IN COMUNA LOZNA, JUDETUL SALAJ - rest de executat" 09.06.23
Executia de lucrari a proiectului "MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DE DRUM IN COMUNA LOZNA, JUDETUL SALAJ - rest de executat" 09.06.23
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 28.01.22
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 10.12.21
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 10.12.21
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 11.03.22
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011" 28.01.22
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 53 DRAGU – ADALIN KM 0+000 – 4+000, COMUNA DRAGU, JUDETUL SALAJ" - CONSOLIDARE SECTOR DE DRUM AFECTAT DE ALUNECARI DE TEREN" 21.05.21
Executie lucrari de imprejmuire in cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare si dotare Scoala Gimnaziala nr. 1" 11.08.23