Prin contract se urmareste achizitionarea serviciilor de proiectare faza PT+DE+CS, DTAC, respectiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, precum şi execuţia de lucrări pentru realizarea investiţiei "REABILITAREA, MODERNIZAREA INSTALAŢIILOR DE ÎNCĂLZIRE CENTRALĂ INTERIOARĂ ALE SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ MIERCUREA CIUC" potrivit Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie an...
Prin contract se urmareste achizitionarea serviciilor de proiectare faza PT+DE+CS, DTAC, respectiv asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, precum şi execuţia de lucrări pentru realizarea investiţiei "REABILITAREA, MODERNIZAREA INSTALAŢIILOR DE ÎNCĂLZIRE CENTRALĂ INTERIOARĂ ALE SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ MIERCUREA CIUC" potrivit Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie anexat documentaţiei de atribuire.
În conformitate cu Devizul general din documentaţia tehnico-economică privind cheltuielile necesare realizării investiţiei "REABILITAREA, MODERNIZAREA INSTALAŢIILOR DE ÎNCĂLZIRE CENTRALĂ INTERIOARĂ ALE SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ MIERCUREA CIUC", valoarea estimată al contractului de lucrări este de 5.983.780,92 lei fără TVA:
Servicii de proiectare:
3.5.4 Documentatii tehnice necesare obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 45.331,67 RON
3.5.6 Proiect tehnic si detalii de execuţie: 158.660,86 RON
3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului 113.329,18 RON, din care:
3.8.1.1 pe perioada de execuţie a lucrărilor 56.664,59 RON
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către ISC: 56.664,59 RON
Total servicii de proiectare 317.321,71 RON
Execuţia de lucrări:
2 Utilităţi: 0 RON
4.1 Constructii si instalatii: 5.412.199,21 RON
4.2 Montaj utilaj: 0 RON
4.3 Utilaj, echipamente cu montaj: 254.260,00 RON
5.1. Organizare de şantier: 0 RON
Total execuţie lucrări: 5.666.459,21 RON
Investiţia prevede o valoare de 169.993,78 RON cheltuieli diverse şi neprevăzute. Suma reprezentând "cheltuieli diverse şi neprevăzute" nu este inclusă în calculul valorii estimate şi, implicit, nu se va cuprinde la nivelul ofertei depuse, acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.