Servicii de elaborare a proiectului tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, verificarea tehnica de calitate a proiectelor tehnic, precum si execuţia lucrarilor la obiectivul de investitie "REABILITARE ŞI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 148 COMUNA ROŞIA MONTANĂ, JUDETUL ALBA" conform documentatiei de atribuire atasata.
Drumul comunal care face obiectul prezentei documentaţii se află...
Servicii de elaborare a proiectului tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor, verificarea tehnica de calitate a proiectelor tehnic, precum si execuţia lucrarilor la obiectivul de investitie "REABILITARE ŞI MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 148 COMUNA ROŞIA MONTANĂ, JUDETUL ALBA" conform documentatiei de atribuire atasata.
Drumul comunal care face obiectul prezentei documentaţii se află în administrarea comunei Roşia Montană din judeţul Alba, şi asigură legătura localităţilor aparţinătoare comunei, respectiv Cărpiniş,Vârtop şi Gârda Bărbuleşti.
Drumul comunal supus modernizării se află în proprietatea comunei Roşia Montană şi se regăseşte în-Anexa 59 -:Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al comunei Roşia Montană, .cuprins în Hotărârea Guvernului -României nr. 974/2002, Hotărâre privind atestarea domeniului public al Judeţului Alba, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Alba.
Drumul comunal ,ce face obiectul prezentei documentaţii asigură accesul locuitorilor spre principala cale de acces rutier ce tranzitează teritoriul administrativ al comunei - drumul naţional DN 74A. Drumul isi are începutul tronsonului proiectat in drumul national DN 74A si sfarsitul tronsonului proiectat in drumul comunal DC 146, avand o lungime proiectata de 6,22 km.
Drumul comunal este de clasă tehnică V, cu o bandă de circulaţie. Drumul prezintă o structură rutieră nerigidă care prezintă o îmbrăcăminte asfaltică pe primii 2,0 km iar pe restul tronsonului structura rutieră este formată dintr-o pietruire, aflată în prezent într-o stare stare tehnică necorespunzătoare.
Din punct de vedere geometric, drumul are o platformă de cca 3,5-4,0 m, o parte carosabilă de Circa 3,0-4,0.m. Pe aproximativ întreaga lungime a drumului şanţurile existente sunt corespunzătoare, fiind necesară repararea locală sau completarea după caz cu dispozitive noi de colectare a apelor de suprafaţă. Pentru asigurarea scurgerii corespunzătoare a apelor se recomandă proiectarea de noi podeţe -tubulare, sau amenjarea şi decolmatarea podeţelor existente unde este cazul.