In cadrul contractului se vor presta/executa urmatoarele: Elaborare documentaţii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, elaborare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, si executia lucrarilor în cadrul proiectului "Modernizare străzi de interes local în Municipiul Băileşti, Judeţul Dolj"
Descrierea achizitiei e...
In cadrul contractului se vor presta/executa urmatoarele: Elaborare documentaţii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor, elaborare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, si executia lucrarilor în cadrul proiectului "Modernizare străzi de interes local în Municipiul Băileşti, Judeţul Dolj"
Descrierea achizitiei este disponibila în caietul de sarcini din cadrul documentaţiei de atribuire şi in documentaţia tehnică în faza DALI.
Serviciile care vor fi prestate în cadrul contractului vizează succint următoarele:
- elaborare documentaţii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor
- elaborare proiect tehnic si detalii de executie
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor
- executie lucrari pentru obiectivul de investiţie "Modernizare străzi de interes local în Municipiul Băileşti, Judeţul Dolj"
Proiectul propune modernizarea strazilor ce sunt amplasate in intravilanul Municipiul Băileşti, pe o lungime de 6,492 km.
Documentaţia tehnica, DALI nr. 8/2022, s-a elaborat in conformitate cu H.G. nr. 907/2016, privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, de către proiectantul S.C. CCC PROIECTARE S.R.L., luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Cap.3.5.4 Elaborare documentaţii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor: 12.000,00 lei fara TVA
Cap 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie : 450.000,00 lei fara TVA
Cap 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 22.000,00 lei fara TVA
- pe perioada de executie: 12.000,00 lei fara TVA;
- pentru fazele determinante: 10.000,00 lei fara TVA;
Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 10.436.263,45 lei fara TVA
Cap. 5.1. Organizare de santier: 21.500,00 lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 10.941.763,45 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.