Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Modernizare drumuri in comuna Farcas, judetul Dolj", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Farcas, Judetul Dolj si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL ...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Modernizare drumuri in comuna Farcas, judetul Dolj", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Farcas, Judetul Dolj si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI ADMINISTRAŢIEI in cadrul Programului National de Investiţii "Anghel Saligny".
Proiectul Serviciile ce fac obiectul contractului, faza PT, in conformitate cu solutia avizata din D.A.L.I. sunt:
Elaborarea documentatiei faza PAC;
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea detaliilor de executie (DE);
Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor;
Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Executantul lucrarilor va trebui sa respecte intocmai documentatia tehnica faza PT pusa la dispozitie dupa ce aceasta a fost verificata de catre verificatorii de proiect si avizata.
Drumurile de interes local apartin domeniului public al comunei si se incadreaza la categoria tehnica V, sau in conformitate cu O-MT50/98 se incadreaza in clasa de importanta - normala.
Drumurile comunale si satesti din prezenta documentatie fac parte din domeniul public al comunei Farcas din judetul Dolj si se vor moderniza pe o lungime totala de 4.422,00ml:
1.DC119 TR1: 2,580.00 m;
2.DC119 TR2: 60.00 m;
3.DC128:490.00 m;
4.Golumbelu-Valea Boierească:593.00 m;
5.Intersecţie Smaranda/Ulita Golumbelu TR1:476.00 m;
6.Intersecţie Smaranda/Ulita Golumbelu TR2:139.00 m;
7.Uliţa Biserica Plopu:84.00 m.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii “Modernizare drumuri in comuna Farcas, judetul Dolj", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de DALI proiect nr. 4/2022 intocmit de catre S.C. SUDOLT CONSULTING S.R.L pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
• Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 371.000,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 1.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 345.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 25.000,00 lei fara TVA, compus din:
- pe perioada de execuţie a lucrărilor: 15.000,00lei fara TVA;
- pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 10.000,00 lei fara TVA.
• Executie lucrari: 5.768.388,80 lei fara TVA, defalcata astfel:
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 5.739.690,35 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 28.698,45 lei fara TVA:
- 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizare de şantier: 28.698,45 Lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 6.139.388,80 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Nota:
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 56.811,95 lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari – (proiectare + executie), luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 6.196.200,75 lei fara TVA, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. Din Legea 98/2016.
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.