Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT) + DE (detalii de execuţie) + DTAC (documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire) + Caiete de sarcini (CS) + DTOE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până la semnarea procesului verbal de la recepţia finală, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii „TROTUARE ŞI ACCESE CIPĂU".
Valoarea totala esti...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează: elaborarea Proiectului tehnic (PT) + DE (detalii de execuţie) + DTAC (documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire) + Caiete de sarcini (CS) + DTOE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului până la semnarea procesului verbal de la recepţia finală, precum si executia lucrarilor pentru obiectivul de investiţii „TROTUARE ŞI ACCESE CIPĂU".
Valoarea totala estimata a contractului este de 2.776.152,00 lei fara TVA, detaliata astfel:
a) Valoarea totala estimata pentru proiectare si asistenta tehnica – 61.300,00 lei fara TVA, din care:
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie – 48.000,00 lei fara TVA;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului – 13.300,00 lei fara TVA.
b) Valoarea totala estimata pentru executie lucrari - 2.714.852,00 lei fara TVA, din care:
- Cheltuieli pentru investitia de baza – 2.661.620,00 lei fara TVA, din care:
- Construcţii şi instalaţii – 2.661.620,00 lei fara TVA.
- Alte cheltuieli – 53.232,00 lei fara TVA, din care:
- Organizare de şantier – 53.232,00 lei fara TVA.
Note:
*) Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
**) Durata contractului este de 3 ani, cu posibilitate de prelungire. Durata de execuţie a prezentului contract este de maxim 27 luni începând cu emiterea Ordinului de Începere a contractului, din care 3 luni pentru serviciile de proiectare si 24 luni pentru execuţia lucrărilor si asistenţă tehnică din partea proiectantului. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei.
***) Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesitaţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.