Comuna Băla este beneficiara contractului de finanţare nr. 2383 / 20.03.2018 încheiat cu MDRAP, pentru punerea în aplicare a unei solicitări de finanţare în scopul realizării proiectului ”Îmbunătăţirea inftrastructurii rutiere drumuri comunale DC 149, DC 152 şi străzi interioare în comuna Băla, judeţul Mureş”.
Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură este Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru o...
Comuna Băla este beneficiara contractului de finanţare nr. 2383 / 20.03.2018 încheiat cu MDRAP, pentru punerea în aplicare a unei solicitări de finanţare în scopul realizării proiectului ”Îmbunătăţirea inftrastructurii rutiere drumuri comunale DC 149, DC 152 şi străzi interioare în comuna Băla, judeţul Mureş”.
Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură este Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ”Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere drumuri comunale DC 149, DC 152 şi străzi interioare în comuna Băla, judeţul Mureş” în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin D.A.L.I. (Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie) nr. 4 / 2017 elaborat de S.C. MEDIA MARKETING S.R.L şi include:
a) Proiectarea şi asistenţa tehnică din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile Art. 11 si 12 din HGR nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi ale Art. 23 şi 24 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii;
b) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, efectuarea probelor şi testelor necesare atât pe parcursul execuţiei lucrărilor cât şi la recepţia acestora;
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei –Sectiunea I.3).
Valoarea estimată este de 4.812.711,00 lei fără TVA, defalcată pe componente, astfel:
Componenta I – PROIECTARE:
- Cap. 3.2 - Documentatii-suport pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii -10.000 lei;
- Cap. 3.5.4 - Documentaţii tehnice pentru obţinere avize, acorduri, autorizaţii - 5.000 lei;
- Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 60.000 lei;
Componenta II - EXECUŢIE LUCRĂRI :
- 4.1 - Construcţii şi instalaţii - 4.687.000,00 lei;
- 5.1.1 - Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 23.650 lei;
- 5.1.2 - Cheltuieli conexe organizării de şantier - 14.061,00 lei;
Componenta III - ASISTENŢĂ TEHNICĂ: 13.000,00 lei
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari prin publicarea raspunsurilor în Secţiunea ”Documentaţie, clarificări, decizii” aferentă anunţului de participare, inainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.