Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezintă proiectarea şi execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare pod peste pârâu Valea Iaşului (Str. 1 Dec. 1918 – Str. Eroilor) din Municipiul Curtea de Argeş".
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 2.052.584,25 lei (fără TVA) constituită astfel (conform Deviz HG 907/2016):
1. Pentru serviciile de proiectare (inclusiv asistenţa t...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publica îl reprezintă proiectarea şi execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare pod peste pârâu Valea Iaşului (Str. 1 Dec. 1918 – Str. Eroilor) din Municipiul Curtea de Argeş".
Valoarea estimata a contractului este în cuantum de 2.052.584,25 lei (fără TVA) constituită astfel (conform Deviz HG 907/2016):
1. Pentru serviciile de proiectare (inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor) - valoarea estimată de: 93.250,00 lei, formată din:
a) Cheltuieli pentru Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor: 6.500.00 lei;
b) Cheltuieli privind Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuţie: 2.750,00 lei;
c) Cheltuieli pentru proiectare şi inginerie – Proiect tehnic şi Detalii de execuţie: 73.500,00 lei;
d) Cheltuieli privind Asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuţie a lucrărilor: 10.500,00 lei;
2. Pentru execuţia lucrărilor - valoarea estimată de 1.959.334,25 lei formată din:
a) Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii (Cap. 4.1 din Deviz): 1.899.500,00 lei;
b) Cheltuieli pentru organizarea de şantier (Cap. 5.1. din Deviz): 59.834,25 lei.
Valoarea estimată a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute stabilită în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 28/2008, cap. 5.3.) respectiv suma de 307.887,64 lei, (fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevăzute din clauzele contractului de achiziţie publică şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Descrierea detaliată a serviciilor de proiectare şi a lucrărilor ce vor face obiectul contractului de achiziţie publică se regăseşte în Caietul de sarcini, publicat odată cu prezentul anunţ de participare.
În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborate cu art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limită de primire a solicitărilor de clarificări: 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor;
b) termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: în a 7-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.