Contractul are ca scop PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢII “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE
ŞI DOTARE SECŢIE DE PSIHIATRIE A SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ZALĂU”, detaliat in urmatoarele etape:Etapa 1- Elaborare documentatie
tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (PAC) + documentatie tehnica de organizare a executiei lucrarilor
(POE);Etapa 2- Elaborar...
Contractul are ca scop PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢII “REABILITARE, MODERNIZARE, EXTINDERE
ŞI DOTARE SECŢIE DE PSIHIATRIE A SPITALULUI JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ZALĂU”, detaliat in urmatoarele etape:Etapa 1- Elaborare documentatie
tehnica pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (PAC) + documentatie tehnica de organizare a executiei lucrarilor
(POE);Etapa 2- Elaborare proiect tehnic+detalii de execuție (PT+DE);ETAPA 3 - Asistenţă tehnică pe parcursul executiei lucrarilor
inclusiv obtinerea Certificatului de performanta energetica;ETAPA 4 - Execuţie lucrări.Valoarea totală estimată a achiziţiei:
23.038.150,00 lei fără TVA, din care: Proiectare și asistenţă tehnică din partea proiectantului: 410.119,08 lei (fără TVA),
respectiv:• Elaborare proiect pentru autorizarea lucrarilor de construire PAC – inclusiv proiectul de organizare a executiei
POE si Elaborarea proiectului tehnic de executie si detalii de executie: 336.608,05 lei, fără TVA;• Asistenţă tehnică din
partea proiectantului inclusiv obtinerea Certificatului de performanta energetica: 73.511,03 lei, fără TVA. Execuție lucrări:
22.628.030,92lei (fără TVA), din care:• Valoarea pentru (C+M): 19.923.116,44 lei, fără TVA; - Amenajarea terenului:
995.575,50 lei, fără TVA; - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 357.795,00 lei, fără TVA;
- Constructii+instalatii: 18.322.920 lei, fără TVA; - Lucrari de constructii pentru organizarea de santier: 246.825,94
lei, fără TVA;• Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 855.390,51 lei, fără TVA;• Utilaje fara montaj
si echipamente de transport: 297.946,15 lei, fără TVA;• Dotari: 1.526.895,82 lei, fără TVA;• Cheltuieli conexe organizarii
de santier: 24.682,00 lei, fără TVA. Durata totala a contractului este de 36 luni de la data semnării acestuia. Durata
de realizare a serviciilor: Etapa 1 - elaborare proiect PAC și POE pentru obținerea Autorizației de construire, elaborare
documentații tehnice necesare obținerii tuturor avizelor solicitate în Certificatul de urbanism precum si prezentarea documentațiile
tehnice la verificatorii de proiecte atestați și de a efectua eventualele remedieri ca urmare a verificării documentațiilor
tehnice de către verificatorii de proiecte atestați, va dura 2 luni de zile de la semnarea contractului;- obținerea avizelelor
pentru care sunt necesare documentații tehnice verificate de către verificatorii de proiecte atestați și a Autorizației
de construire, va dura 1 luna de zile de la Notificarea Autoritatii Contractante. Etapa 2 - elaborare proiect tehnic PT+DE
precum si prezentarea documentațiile tehnice la verificatorii de proiecte atestați și efectuarea eventualele remedieri ca
urmare a verificării documentațiilor tehnice de către verificatorii, va dura 2 luni de zile de la emiterea Ordinul de începere
emis de catre Autoritatea Contractanta. Etapa 3 - asistenţă tehnică pe parcursul executiei lucrarilor inclusiv obtinerea
Certificatului de performanta energetica, durata de realizare a acestei etape este pe toată perioada de execuție a lucrărilor
+ o lună după efectuarea recepției la terminarea lucrărilor cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un
acord de voinţă expres al Părţilor în acest sens, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante,
a termenelor de realizare a Lucrărilor prevăzute în Contractul de Lucrări sau a altor termene din cuprinsul Contractului de
Lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor. Etapa 4 - execuţie lucrări se va derula pe o
perioadă de 24 de luni de la emiterea Ordinului de începere al lucrărilor de catre Autoritatea Contractanta, cu posibilitatea
de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al Părţilor în acest sens, în situaţia depăşirii, din
motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a Lucrărilor prevăzute în Contractul de Lucrări
sau a altor termene din cuprinsul Contractului de Lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a lucrărilor.Numărul
de zile pănă la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18.Autoritatea
Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor in a 12-a zi inainte
de data limita de depunere a ofertelor. Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti
va fi online prin intermediul SICAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de
ofertanti in DUAE.