Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru DTAC/PAC, DTOE, PT+DE+CS întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării in exploatare, intervenţiile in timp si postutilizarea construcţiilor, efectuare documentaţie si planşe post execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări. La baza întocmirii documentaţiilor de proiectare faza DT...
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, constă în elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru DTAC/PAC, DTOE, PT+DE+CS întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării in exploatare, intervenţiile in timp si postutilizarea construcţiilor, efectuare documentaţie si planşe post execuţie, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări. La baza întocmirii documentaţiilor de proiectare faza DTAC (PAC) PT+DE+CS întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării in exploatare, intervenţiile in timp si postutilizarea construcţiilor, efectuare documentaţie si planşe post execuţie, vor sta reglementările cuprinse in PUZ al MUNICIPIULUI ALBA IULIA aprobat prin HCL nr. 188/26.mai 2017, art.14, SF "MODERNIZARE STRAZI ZONE DE DEZVOLTARE MUNICIPIUL ALBA IULIA LOT 1 – ALCALA DE HENARES (INCLUSIV LEGATURA CU STRADA GHEORGHE SINCAI), GARDA, DRAGASANI, ZAVOI, LUPSA, CALISTRAT HOGAS, ABRUDULUI, VIDRA, ALBAC, STADIONULUI, CORNEL MEDREA, CALEA LABULUI, METES, LOTRU", precum şi prevederile Hotărârii Guvernului României nr.907/2016 privind etapele de elaborare şi a conţinutului - cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata de execuţie a lucrărilor aferente obiectivului menţionat mai sus şi execuţia lucrărilor.
Etapele sunt următoarele:
- Documentaţia pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire/ organizare de şantier, inclusiv documentaţia pentru obţinerea avizelor şi acordurilor şi obţinerea acestora solicitate prin Certificatul de Urbanism nr. 922 din 17.05.2022 sau orice alte documentaţii de specialitate solicitate de avizatori necesare pentru obţinerea Autorizaţiei de Construire.
- Proiect tehnic, caiete de sarcini şi detalii de execuţie, ajustarea/completarea/modificarea ca urmare a recomandărilor verificatorilor de proiect, inclusiv verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi pe specialităţi;
- Execuţia lucrărilor;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executării lucrărilor.
- Realizarea documentaţiei şi a planşelor post execuţie;
Întocmire documentaţie pentru urmărirea comportării în exploatare şi intervenţiile în timp;
Valoarea estimată la faza SF a prestării serviciilor, execuţiei lucrărilor, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea şi furnizarea dotărilor (care necesită instalare) din cadrul contractului care se va încheia în baza prezentului caiet de sarcini este: de 8.632.909,94 lei fără TVA, din care:
Valoare proiectare şi asistenţă tehnică 309.933,49 lei fără TVA, respectiv:
Valoarea serviciilor de proiectare: faza DTAC( PAC ), PT+DDE+CS 216.523,44 lei, fără TVA
Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor /autorizaţiilor 8.817,60 lei, fără TVA
Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie 24.169,27 lei, fără TVA
Asistenţă tehnică din partea proiectantului 60.423,18 lei, fără TVA
Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 396.302,72 lei, fără TVA
Valoarea execuţiei construcţiilor şi instalaţiilor pentru investiţia de bază: 7.925.673,73 lei, fără TVA
Construcţii şi instalaţii 7.305.606,56 lei, fără TVA
Valoarea montajului utilajelor şi echipamentelor pentru investiţia de bază: 3.000,00 lei, fără TVA
Valoarea utilajelor şi echipamentelor care necesită montaj: 275.520,00 lei, fără TVA
Valoarea utilajelor şi echipamentelor care nu necesită montaj: 275.520,00 lei, fără TVA
Valoarea organizării de şantier (OS) 66.027,17 lei, fără TVA
Valoare documentaţie post execuţie 1.000,00 lei, fără TVA
Proiectanţii vor preciza în proiectele pe care le elaborează cerinţele pe care acestea trebuie să le îndeplinească de la începutul elaborării proiectului şi vor solicita investitorului acordul privind nominalizarea specialiştilor verificatori de proiecte, atestaţi corespunzător, care vor verifica pe propria raspundere proiectele elaborate de către proiectanţi.
Notă: Suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general) pentru această componentă, respectiv 867.909,72 lei (exclusiv TVA), nu a fost inclusă în valoarea estimată a contractului, acestea putând fi accesate după caz, în funcţie de necesităţi, în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată din Devizul general elaborat la faza SF elaborat de proiectantul S.C. ALPIN CONSTRUCT S.R.L.
Durata contractului:
Durata contractului va fi de 12 LUNI, astfel:
Etapa I – Proiectare: 3 luni, defalcată astfel:
- Elaborare proiect faza D.T.A.C. + D.T.O.E. - 2 luni de la comunicarea ordinului de începere.
- Elaborare proiect faza P.T. + D.E. + C.S. - 1 lună de la obţinerea Autorizaţiei de Construire.
Etapa II – execuţia lucrărilor: 9 luni de la emiterea ordinului de începere
Etapa III - asistenţa tehnică care se va întinde pe toată durata de realizare a lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Etapa IV - Realizarea documentaţiei şi a planşelor post execuţie – de la notificarea executantului cu privire la finalizarea lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Etapa V - Documentaţia pentru urmărirea comportării în exploatare şi intervenţiile în timp – de la notificarea executantului cu privire la finalizarea lucrărilor până la recepţia la terminarea lucrărilor.