Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură este Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii „Reabilitare şi dotare dispensar uman în localitatea Şincai, comuna Şincai, judeţul Mureş” în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin D.A.L.I. (Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie) nr. 17 / 2017 elaborat de S.C. HENDOR S.R.L, ataşat în cadrul Volumului 1...
Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură este Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii „Reabilitare şi dotare dispensar uman în localitatea Şincai, comuna Şincai, judeţul Mureş” în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin D.A.L.I. (Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie) nr. 17 / 2017 elaborat de S.C. HENDOR S.R.L, ataşat în cadrul Volumului 1 la Caietul de Sarcini şi include:
a) Proiectarea şi asistenţa tehnică din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile Art. 11 si 12 din HGR nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi ale Art. 23 şi 24 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii;
b) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea echipamentelor şi utilajelor tehnologice, inclusiv montajul acestora şi punerea în funcţiune (după caz), efectuarea probelor şi testelor necesare atât pe parcursul execuţiei lucrărilor cât şi la recepţia acestora;
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei –Sectiunea I.3). Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari prin publicarea raspunsurilor în Secţiunea ”Documentaţie, clarificări, decizii” aferentă anunţului de participare, inainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
VALOARE ESTIMATĂ A CONTRACTULUI este suma totală de 254.500,00 (lei fără TVA), din care:
C1 PROIECTARE 6.000,00
3.2. Documentaţii-suport pentru obţinerea de avize, acorduri si autorizaţii 2.000,00
3.5.4. Documentaţii tehnice pentru obţinere avize, acorduri, autorizaţii 1.000,00
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 3.000,00
C2 EXECUŢIE LUCRĂRI 247.332,00
1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 11.676,00
1.2. Amenajarea terenului 11.676,00
1.3. Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială 0,00
1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor 0,00
2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 8.000,00
4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 225.321,00
4.1. Construcţii şi instalaţii 214.396,00
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 1.425,00
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 9.500,00
5 Organizare de şantier 2.335,00
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 2.335,00
C3 ASISTENŢĂ TEHNICĂ 1.168,00
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 1.168,00