Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură este Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii „Modernizare, renovare şi dotare Dispensar uman loc. Batoş” în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin D.A.L.I. (Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie) nr. FN / 2017 elaborat de S.C. STRUCTURALIA STUDIO S.R.L.D., ataşat în cadrul Volumului 1 la Caietul de ...
Obiectul General al Contractului ce rezultă din această procedură este Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii „Modernizare, renovare şi dotare Dispensar uman loc. Batoş” în conformitate cu soluţia tehnico-economică stabilită prin D.A.L.I. (Documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie) nr. FN / 2017 elaborat de S.C. STRUCTURALIA STUDIO S.R.L.D., ataşat în cadrul Volumului 1 la Caietul de Sarcini şi include:
a) Proiectarea şi asistenţa tehnică din partea proiectantului, în conformitate cu prevederile Art. 11 si 12 din HGR nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi ale Art. 23 şi 24 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii;
b) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii, furnizarea echipamentelor şi utilajelor tehnologice, inclusiv montajul acestora şi punerea în funcţiune (după caz), efectuarea probelor şi testelor necesare atât pe parcursul execuţiei lucrărilor cât şi la recepţia acestora;
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei –Sectiunea I.3).
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10
Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari prin publicarea raspunsurilor în Secţiunea ”Documentaţie, clarificări, decizii” aferentă anunţului de participare, inainte cu 6 zile de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Valoarea estimată a Contractului este de 1.649.570,00 lei fără TVA, detaliată astfel:
C1 PROIECTARE 40.000,00 lei
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 40.000,00 lei
C2 EXECUŢIE LUCRĂRI 1.605.059,00 lei
1 Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 10.516,00 lei
1.2. Amenajarea terenului 10.516,00 lei
2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 43.309,00 lei
4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 1.549.682,00 lei
4.1. Construcţii şi instalaţii 1.501.038,00 lei
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 5.414,00 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 43.230,00 lei
5 Organizare de şantier 1.552,00 lei
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 677,00 lei
5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului 875,00 lei
C3 ASISTENŢĂ TEHNICĂ 4.511,00 lei
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 4.511,00 lei