Contractul are ca scop Proiectarea şi execuţia lucrărilor de reparaţii pentru punerea în siguranţă a unui tronson de 6050 m din DJ 178 D aflat in administrarea Consiliului Local Cajvana şi asigurarea desfaşurării traficului în condiţii de siguranţă şi confort in conditiile dezvoltarii durabile. Tronsonul de drum judeţean analizat este situat în întregime în interiorul localităţii, străbate oraşul Cajvana de la N-V la S-V si...
Contractul are ca scop Proiectarea şi execuţia lucrărilor de reparaţii pentru punerea în siguranţă a unui tronson de 6050 m din DJ 178 D aflat in administrarea Consiliului Local Cajvana şi asigurarea desfaşurării traficului în condiţii de siguranţă şi confort in conditiile dezvoltarii durabile. Tronsonul de drum judeţean analizat este situat în întregime în interiorul localităţii, străbate oraşul Cajvana de la N-V la S-V si este mărginit de case în cea mai mare parte a sa.
Elaborarea documentatiei de proiectare pentru obiectivul de investitie „MODERNIZARE DRUM JUDETEAN DJ 178 D, IN ORASUL CAJVANA, JUDEŢUL SUCEAVA" presupune următoarele faze : PAC, PT+CS+DE, POE, Documentatii tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/ autorizatiilor si asistentă tehnică pe perioada executiei lucrărilor. Continutul cadru al documentatiilor de proiectare va respecta prevederile legale in vigoare, respectiv H.G. nr.907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice.
Verificarea tehnică a proiectului prin specialişti verificatori de proiecte atestaţi se va realiza prin grija beneficiarului, orasul Cajvana.
Conform Devizului general elaborat şi aprobat de către autoritatea contractantă, valoarea estimată este de 3.065.134,75 lei fără TVA, din care:
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie : 50.000,00 lei
Cap. 3.5.4.Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor : 5.000,00 lei
Cap. 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului : 14.828,25 lei fără TVA
Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii : 2.965.650,00 lei fără TVA
Cap. 5.1. Organizare de santier : 29.656,50 lei fără TVA
Descrierea lucrărilor este disponibilă în DALI si în Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
Se va avea in vedere o perioada a contractului 36 luni din care 1 luna proiectarea lucrarilor si 35 de luni pentru executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului.
Executia lucrarilor se va face etapizat in functie de alocarea fondurilor.
In anul I vor fi alocate fonduri in valoare de maxim 888.900,00 lei cu TVA
In anul II vor fi alocate fonduri in valoare de maxim 1.402.500,00 lei cu TVA
In anul III vor fi alocate fonduri in valoare de 1.356.110,35 lei cu TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare inainte cu 5 zile de data limita de depunere a ofertelor.