Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare stradă secundară Sinaia şi consolidare DS100 în comuna Vutcani, judeţul Vaslui"
Valoarea estimata este de 1.983.598,05 lei fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de rasp...
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare stradă secundară Sinaia şi consolidare DS100 în comuna Vutcani, judeţul Vaslui"
Valoarea estimata este de 1.983.598,05 lei fara TVA si se compune din:
Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica (documentatii pentru obtinere avize/acorduri, verificari proiect conf Legii 10/1995, D.T.A.C., P.T., D.E., D.T.O.E., asigurarea de raspundere profesionala a proiectantului, asistenta tehnica pe perioada de executie a lucrarilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect “as built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini) – 74.404,89 lei
Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 1.880.978,49 lei;
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii 1.880.978,49 lei
Capitolul 5 - Alte cheltuieli - 28.214,67 lei
Subcap. 5.1 Organizare de santier – 28.214,67 lei
5.1.1 Lucrari de constructii – 18.809,78 lei
5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier – 9.404,89 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.