Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborare proiect pentru autorizaţia de construire (PAC/DTAC), elaborare proiect pentru Organizarea de şantier (POE/DTOE), elaborare Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "MODERNIZARE PRIN ASFALTARE SI DOTARE CU MOBILIER URB...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborare proiect pentru autorizaţia de construire (PAC/DTAC), elaborare proiect pentru Organizarea de şantier (POE/DTOE), elaborare Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "MODERNIZARE PRIN ASFALTARE SI DOTARE CU MOBILIER URBAN A DRUMULUI DE LEGĂTURĂ DINTRE DJ 281C SI DC 1261"
Necesitatea lucrărilor propuse în prezenta documentaţie tehnică este în primul rând argumentată de starea fizică a drumului, raportată la condiţiile generale de circulaţie actuale şi de perspectivă, precum şi de diagnoza de viabilitate.
Documentaţia tehnică are ca obiect principal îmbunătăţirea infrastructurii de transport local, facilitând astfel mobilitatea populaţiei şi a bunurilor.
Lungimea totală a sectorului de drum studiat este de L = 521,00 m.
Structura rutiera:
> strat de formă din pământ stabilizat cu liant hidraulic rutier în procent de 6% - 20 cm;
> strat de fundaţie inferior din balast - 20 cm;
> strat de fundaţie superior din piatră spartă -15 cm;
> strat de legătură din BADPC 22,4 - 6 cm;
> strat de rulare din BAPC 16 - 4 cm
Note:
Nota nr.1.Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor)
Nota nr.2.Durata contractului este de maxim 11 de luni defalcat astfel:
Anul 1 (durata efectiva de lucru 3 luni): Elaborare a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborare proiect pentru autorizaţia de construire (PAC/DTAC), elaborare proiect pentru Organizarea de şantier (POE/DTOE), elaborare Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E), asistenta tehnica din partea proiectantului si Execuţie lucrări
Notă (Anul 1): Durata efectivă de lucru de 3 luni este defalcata astfel:
-1 luna. Servicii de proiectare
-2 luni Execuţie de lucrări
Anul 2 (durata efectiva de lucru 4 luni): Asistenta tehnica din partea proiectantului si Execuţie lucrări
Anul 3 (durata efectiva de lucru 4 luni): Asistenta tehnica din partea proiectantului si Execuţie lucrări
Nota nr.3. Achizitorul are obligaţia de a efectua plata către executant in 3 transe de plata pana in anul 2024, sub condiţia suspensiva, de la aprobarea situaţiilor de lucrări de către beneficiar si după emiterea facturii de către executant, astfel: Transa 1 – 1/3 - decembrie 2022 Transa 2 – 1/3 - decembrie 2023 Transa 3 – 1/3 - decembrie 2024 sau, daca execuţia bugetara va permite plata contractului in întregime, anterior anului 2024.
Nota nr.4. Achizitorul nu va acorda avans executantului.
Nota nr.5. Situaţiile de plată provizorii se confirmă în termen de cel mult 10 (zece) zile lucrătoare de la data semnării procesului verbal de recepţie a situaţiei de plată.
Nota nr.6. Plata facturii finale se va face după verificarea şi acceptarea Situaţiei de plată definitive de către Achizitor, în 3 transe de plata pana in anul 2024, sub condiţiei suspensiva, de la aprobarea situaţiilor de lucrări de către beneficiar si după emiterea facturii de către executant, astfel: Transa 1 – 1/3 - decembrie 2022 Transa 2 – 1/3 - decembrie 2023 Transa 3 – 1/3 - decembrie 2024 sau, daca execuţia bugetara va permite plata contractului in întregime, anterior anului 2024.