Feedback
I.D.: 72836550

Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "MODERNIZARE PRIN ASFALTARE SI DOTARE CU MOBILIER URBAN A DRUMULUI DE LEGĂTURĂ DINTRE DJ 281C SI DC 1261", Comuna Todireşti, Judeţul Iaşi

Data publicarii
07.09.22 Exista 222.289 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Termenul limita pentru depunere:
03.10.22
Pretul estimativ:
2.688.986,97 RON - 2.688.986,97 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 07.09.22 Publicat la 16.09.22 Publicat la 26.09.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborare proiect pentru autorizaţia de construire (PAC/DTAC), elaborare proiect pentru Organizarea de şantier (POE/DTOE), elaborare Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "MODERNIZARE PRIN ASFALTARE SI DOTARE CU MOBILIER URB...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborare proiect pentru autorizaţia de construire (PAC/DTAC), elaborare proiect pentru Organizarea de şantier (POE/DTOE), elaborare Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E) şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "MODERNIZARE PRIN ASFALTARE SI DOTARE CU MOBILIER URBAN A DRUMULUI DE LEGĂTURĂ DINTRE DJ 281C SI DC 1261" Necesitatea lucrărilor propuse în prezenta documentaţie tehnică este în primul rând argumentată de starea fizică a drumului, raportată la condiţiile generale de circulaţie actuale şi de perspectivă, precum şi de diagnoza de viabilitate. Documentaţia tehnică are ca obiect principal îmbunătăţirea infrastructurii de transport local, facilitând astfel mobilitatea populaţiei şi a bunurilor. Lungimea totală a sectorului de drum studiat este de L = 521,00 m. Structura rutiera: > strat de formă din pământ stabilizat cu liant hidraulic rutier în procent de 6% - 20 cm; > strat de fundaţie inferior din balast - 20 cm; > strat de fundaţie superior din piatră spartă -15 cm; > strat de legătură din BADPC 22,4 - 6 cm; > strat de rulare din BAPC 16 - 4 cm Note: Nota nr.1.Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor) Nota nr.2.Durata contractului este de maxim 11 de luni defalcat astfel: Anul 1 (durata efectiva de lucru 3 luni): Elaborare a documentaţiei pentru obţinerea avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborare proiect pentru autorizaţia de construire (PAC/DTAC), elaborare proiect pentru Organizarea de şantier (POE/DTOE), elaborare Proiect Tehnic de Execuţie (P.T.E), asistenta tehnica din partea proiectantului si Execuţie lucrări Notă (Anul 1): Durata efectivă de lucru de 3 luni este defalcata astfel: -1 luna. Servicii de proiectare -2 luni Execuţie de lucrări Anul 2 (durata efectiva de lucru 4 luni): Asistenta tehnica din partea proiectantului si Execuţie lucrări Anul 3 (durata efectiva de lucru 4 luni): Asistenta tehnica din partea proiectantului si Execuţie lucrări Nota nr.3. Achizitorul are obligaţia de a efectua plata către executant in 3 transe de plata pana in anul 2024, sub condiţia suspensiva, de la aprobarea situaţiilor de lucrări de către beneficiar si după emiterea facturii de către executant, astfel: Transa 1 – 1/3 - decembrie 2022 Transa 2 – 1/3 - decembrie 2023 Transa 3 – 1/3 - decembrie 2024 sau, daca execuţia bugetara va permite plata contractului in întregime, anterior anului 2024. Nota nr.4. Achizitorul nu va acorda avans executantului. Nota nr.5. Situaţiile de plată provizorii se confirmă în termen de cel mult 10 (zece) zile lucrătoare de la data semnării procesului verbal de recepţie a situaţiei de plată. Nota nr.6. Plata facturii finale se va face după verificarea şi acceptarea Situaţiei de plată definitive de către Achizitor, în 3 transe de plata pana in anul 2024, sub condiţiei suspensiva, de la aprobarea situaţiilor de lucrări de către beneficiar si după emiterea facturii de către executant, astfel: Transa 1 – 1/3 - decembrie 2022 Transa 2 – 1/3 - decembrie 2023 Transa 3 – 1/3 - decembrie 2024 sau, daca execuţia bugetara va permite plata contractului in întregime, anterior anului 2024.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe toată perioada de execuţie a lucrărilor si execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Amenajare centru civic in sat Războieni, comuna Ion Neculce, judeţul Iaşi" 30.03.20
Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "MODERNIZARE PRIN ASFALTARE SI DOTARE CU MOBILIER URBAN A DRUMULUI DE LEGĂTURĂ DINTRE DJ 281C SI DC 1261", Comuna Todireşti, Judeţul Iaşi  
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI"  
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 11.06.20
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 11.06.20
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 22.07.20
Servicii de proiectare si Execuţie de lucrări pentru obiectivul „Reabilitare/Modernizare cladire scoala clasele I-IV, Poiana-Scheii, comuna Scheia, jud. Iasi” 08.03.19
Proiectare şi execuţie pentru obiectivele de investiţii "Modernizare străzi în Oraşul Podu Iloaiei" si "Modernizare drumuri săteşti în sat Scobâlţeni, Oraşul Podu Iloaiei, judeţul Iaşi 15.07.19
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "MODERNIZARE DRUMURI ÎN SAT DOMNITA, COMUNA ŢIBANA, JUDETUL IAŞI" 28.12.23
Contract de achizitie publica servicii proiectare faza DTAC, DTOE, Proiect tehnic, DDE, scenariu de securitate la incendiu, Certificat de Performanţă Energetică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul EXTINDERE SI DOTARE UNITATE FUNCŢIONALĂ REGIONALĂ DE URGENTĂ IN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE URGENTĂ PENTRU COPII "SF.MARIA" IAŞI" 16.12.20