Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA SCHITU DUCA, JUDEŢUL IAŞI»
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic faza Proie...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA SCHITU DUCA, JUDEŢUL IAŞI»
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie
- realizarea asistenţei tehnice din partea proiectantului
- realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate
Valoarea estimată este de 17.020.313,35 lei fără TVA, formată din următoarele subcapitole
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului= 493.000,00
3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor = 50.000,00
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 780.000,00
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 93.200,00
4.1. Construcţii şi instalaţii = 14.127.835,00
4.2. Montaj utilaj tehnologic = 111.000,00
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj = 1.190.000,00
4.6. Active necorporale = 20.000,00
5.1. Organizare de şantier = 155.278,35
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2
**) Durata contractului este de maxim 27 de luni. Contractul de lucrări va fi semnat numai în urma obţinerii finanţării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei. În primul an se vor executa valoric aproximativ 60 % din valoarea lucrărilor iar în al doilea an restul de 40 %.. AC va încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare. Durata estimată de suspendare până la semnarea contractului: 12 luni