Feedback
I.D.: 88282565

Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie «EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL VATRA DORNEI, JUDETUL SUCEAVA »

Data publicarii
20.10.23 Exista 151.350 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232150-8 45232130-2 45310000-3 45343200-5 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
06.11.23
Pretul estimativ:
14.418.857,18 RON - 14.418.857,18 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 20.10.23 Publicat la 30.10.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului « EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL VATRA DORNEI, JUDETUL SUCEAVA» Obiectele contractului sunt: - realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de constru...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului « EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL VATRA DORNEI, JUDETUL SUCEAVA» Obiectele contractului sunt: - realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie - realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie - realizarea asistenţei tehnice din partea proiectantului - realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate OBIECT I - ALIMENTARE CU APA Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare: 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 20.000,00 lei 3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor 15.000,00 lei 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 210.574,43 lei 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 15.000,00 lei 4.1. Construcţii şi instalaţii 4.108544,90 lei 4.2. Montaj utilaj tehnologic 12.500,00 lei 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 250.000,00 lei 5.1. Organizare de şantier 4.533,15 lei Total valoare estimată (lei fără TVA) 4.636.152,48 lei Total servicii de proiectare 240.574 lei Total execuţie lucrări 4.395.578,05 lei OBIECT II - CANALIZARE Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare: 2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 92.000,00 lei 3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor 15.000,00 lei 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 609.082,76 lei 3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 15.000,00 lei 4.1. Construcţii şi instalaţii 7.992.774,90 lei 4.2. Montaj utilaj tehnologic 50.000,00 lei 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 1.000.000,00 lei 5.1. Organizare de şantier 8.847,05 lei Total valoare estimată (lei fără TVA) 9.782.705,00 lei Total servicii de proiectare 639.083,00 lei Total execuţie lucrări 9.143.622,00 lei Note: *)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor" **) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. ****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2 **) Durata contractului este de maxim 24 de luni. Contractul de lucrări va fi semnat numai în urma obţinerii finanţării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei. În primul an se vor executa valoric aproximativ 60 % din valoarea lucrărilor iar în al doilea an restul de 40 %. AC va încheia contractul cu ofertantul.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie «ÎNFIINŢARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN SATUL GULIA, ORAŞ DOLHASCA, JUDEŢUL SUCEAVA» 08.01.25
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie «ÎNFIINŢARE REŢEA CANALIZARE ÎN SATUL GULIA, ORAŞ DOLHASCA, JUDEŢUL SUCEAVA» 08.01.25
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA SI ÎNFIINŢARE SISTEM DE CANALIZARE CU STAŢIE DE EPURARE, IN COMUNA DOLHEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA" 26.02.24
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie "EXTINDEREA SISTEMULUI DE ALIMENTARE CU APA POTABILA SI ÎNFIINŢARE SISTEM DE CANALIZARE CU STAŢIE DE EPURARE, IN COMUNA DOLHEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA"  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţie « MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE ÎN MUNICIPIUL VATRA DORNEI, JUDEŢUL SUCEAVA » 08.11.23
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”MODERNIZARE STRĂZI DE ACCES ŞI LOCURI DE RECREARE ÎN STAŢIUNEA BALNEO-CLIMATERICĂ VATRA DORNEI” 29.10.18
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”REABILITAREA SECŢIEI DE OBSTRETICĂ GINECOLOGIE A SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI” 04.03.19
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”REABILITAREA SECŢIEI DE OBSTRETICĂ GINECOLOGIE A SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI” 31.01.19
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”REABILITAREA SECŢIEI DE OBSTRETICĂ GINECOLOGIE A SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI” 17.10.18
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”REABILITAREA SECŢIEI DE OBSTRETICĂ GINECOLOGIE A SPITALULUI MUNICIPAL VATRA DORNEI” 26.10.18