Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului « EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL VATRA DORNEI, JUDETUL SUCEAVA»
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de constru...
Contractul are ca obiect Servicii de elaborare a documentaţiei tehnico-economice fazele PT, DDE şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii în cadrul proiectului « EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE SI EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN MUNICIPIUL VATRA DORNEI, JUDETUL SUCEAVA»
Obiectele contractului sunt:
- realizarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie
- realizare proiect tehnic faza Proiect tehnic de execuţie şi Detalii de execuţie
- realizarea asistenţei tehnice din partea proiectantului
- realizarea tuturor lucrărilor care fac obiectul studiului de fezabilitate
OBIECT I - ALIMENTARE CU APA
Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare:
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 20.000,00 lei
3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor 15.000,00 lei
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 210.574,43 lei
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 15.000,00 lei
4.1. Construcţii şi instalaţii 4.108544,90 lei
4.2. Montaj utilaj tehnologic 12.500,00 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 250.000,00 lei
5.1. Organizare de şantier 4.533,15 lei
Total valoare estimată (lei fără TVA) 4.636.152,48 lei
Total servicii de proiectare 240.574 lei
Total execuţie lucrări 4.395.578,05 lei
OBIECT II - CANALIZARE
Valoarea estimată a fost calculată din adunarea următoarelor capitole bugetare:
2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 92.000,00 lei
3.5.4. Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor /acordurilor / autorizaţiilor 15.000,00 lei
3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie 609.082,76 lei
3.8.1. Asistenţă tehnică din partea proiectantului 15.000,00 lei
4.1. Construcţii şi instalaţii 7.992.774,90 lei
4.2. Montaj utilaj tehnologic 50.000,00 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 1.000.000,00 lei
5.1. Organizare de şantier 8.847,05 lei
Total valoare estimată (lei fără TVA) 9.782.705,00 lei
Total servicii de proiectare 639.083,00 lei
Total execuţie lucrări 9.143.622,00 lei
Note:
*)Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
***) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2
**) Durata contractului este de maxim 24 de luni. Contractul de lucrări va fi semnat numai în urma obţinerii finanţării. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei. În primul an se vor executa valoric aproximativ 60 % din valoarea lucrărilor iar în al doilea an restul de 40 %. AC va încheia contractul cu ofertantul.