Feedback
I.D.: 82544320

Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul ,,Construire 2 poduri pe DC 194 in comuna Cungrea, satele Cepesti si Otestii de Sus, judetul Olt"

Data publicarii
25.05.23 Exista 76.318 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110-6
Pretul estimativ:
5.580.974,19 RON - 5.580.974,19 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al investitiei ,,Construire 2 poduri pe DC 194 in comuna Cungrea, satele Cepesti si Otestii de Sus, judetul Olt" il constituie imbunatatirea infrastructurii rutiere din comuna si se va derula prin fonduri de la bugetul de stat, prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny. Lucrarile de construirea celor 2 poduri propuse au ca scop rezolvarea problemelor existente de care depinde confortul, sigur...
Obiectivul general al investitiei ,,Construire 2 poduri pe DC 194 in comuna Cungrea, satele Cepesti si Otestii de Sus, judetul Olt" il constituie imbunatatirea infrastructurii rutiere din comuna si se va derula prin fonduri de la bugetul de stat, prin Programul Naţional de Investiţii Anghel Saligny. Lucrarile de construirea celor 2 poduri propuse au ca scop rezolvarea problemelor existente de care depinde confortul, siguranta si functionalitatea traficului rutier din zona. Drumul comunal DC 194 are originea in drumul comunal DC 35 judetul Olt si face legatura cu drumul national DN 67B. Pe teritoriul comunei Cungrea, in satele Cepesti si Otestii de Sus, judetul Olt, drumul comunal DC 194 intersecteaza la km 0+750 respectiv la km 2+400 paraul Cungrea. Pe timp de iarna si in perioadele ploioase, accesul autovehiculelor si pietonilor este dificila. In prezent zona de traversare a paraului este amenajata cu o platforma/drum de beton pentru accesul auto, iar pentru traversarea pietonala o pasarela dezafectata pentru podul de la km 0+750, fapt ce conduce la prioritatea modernizarii functionale in principal din: • necesitatea si posibilitatea reducerii unor puncte de conflict. • intinderea si densitatea zonelor de locuit existente; • asigurarea legaturii locuitorilor cu drumurile DN 67B si DJ 703D; • reducerea consumului de carburanti si micsorarea cantitatilor de noxe emise. Din punct de vedere al asigurarii cerintelor esentiale de calitate in constructie, secorul de drum comunal ce face obiectul prezentei documentatiei la faza S.F., nu asigura conditiile necesare desfasurarii unui trafic auto si pietonal in conditii de siguranta si confort. Se vor realiza doua poduri noi din beton armat pentru traversarea paraului Cungrea, in satele Cepesti la km 0+750, respectiv Otestii de Sus la km 2+400, avand debitele de calcul cu probabilitatea de depasire 1%, Q1%=107 mc/s respectiv Q1%=112 mc/s. In zona de traversarea a drumului comunal in satul Cepesti, paraul este aproximativ la 77 grade fata de axul dumului comunal, iar pe ambele maluri terenul natural este aproximativ plan. Albia paraului in prezent are un traseu neregulat, fiind profilata de autoritatile locale, in zona de traversare, totodata in lungul albiei zona este colmatata cu vegetatie si arbusti ce obstructioneaza sectiunea de scurgere. In zona de traversarea a drumului comunal, la km 2+400 in satul Otestii de Sus, paraul este aproximativ la 55 grade fata de axul dumului comunal, iar pe ambele maluri terenul natural este aproximativ plan. Albia paraului in prezent are un traseu neregulat, fiind colmatata cu vegetatie si arbusti ce obstructioneaza sectiunea de scurgere. Din punct de vedere al dezvoltarii durabile a comunei, amenajarea sectorului de drum va avea efecte pozitive in special prin: - Traversarea in conditii de siguranta a paraului; - Reducerea timpului de deplasare a locuitorilor catre zonele de interes; - Reducerea cheltuielilor cu consumul de combustibili; - Reducerea noxelor poluante si a prafului; - Cresterea gradului de accesibilitate la procesul de invatamant a elevilor; - Reducerea timpului de interventie a pompierilor, politiei, salvarii, etc avand ca efecte salvarea de vieti omenesti si bunuri. Conform SF, solutia de construire a celor 2 poduri in satele Cepesti si Otestii de Sus adoptata, prevede realizarea unor poduri care sa satisfaca cerintele actuale si de perspectiva ale utilizatorilor prin traversarea in conditii de siguranta a paraului Cungrea. Solutia propusa pentru construirea celor 2 poduri: - POD I - SAT CEPESTI: • Pod peste raul Cungrea oblic cu o deschidere de L=18,00m, avand o oblicitate de 70° (grinda simplu rezemata tip dublu T, h=80 cm); • Fundatii indirecte pe coloane benoto Ø1,08m; • Rampe de acces; • Amenajare de albie • Relocarea retelelor de utilitati - POD II - SAT OTESTII DE SUS: • Pod peste raul Cungrea oblic cu o deschidere de L=18,00m, avand o oblicitate de 50° (grinda simplu rezemata tip dublu T, h=80 cm); • Fundatii indirecte pe coloane benoto Ø1,08m; • Rampe de acces; • Amenajare de albie • Relocarea retelelor de utilitati Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii ,,Construire 2 poduri pe DC 194 in comuna Cungrea, satele Cepesti si Otestii de Sus, judetul Olt", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de SF proiect nr. 07/2020 intocmit de catre SC COTY CONS PROIECT SRL pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare: • Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor 159.393,30 lei fara TVA, defalcata astfel: Cap. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 2.500,00 lei fara TVA; Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 130.186,00 lei fara TVA; Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 26.707,30 lei fara TVA • Executie lucrari: 5.421.589,89 lei fara TVA, defalcata astfel: Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 5.341.459,00 lei fara TVA; Cap. 5.1. Organizare de santier: 80.121,89 lei fara TVA, compus din: - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 53.414,59 lei fara TVA; - Cheltuieli conexe organizarii santierului: 26.707,30 lei fara TVA. Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 5.580.974,19 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare. Nota: Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 563.730,10 lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare. Valoarea totala estimata a contractului de lucrari – (proiectare + executie), luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 6.144.704,29 lei, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. Din Legea 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu