Lucrarile de executie -lucrarile constau in moderniarea unei lungimi de 5.096,00 m de drum, lucrari care constau in:
- corectarea geometriei traseului in am-bele planuri.
- corectarea pârtii carosabile in profil transversal (conform profile transversale tip)
- executarea santurilor/rigolelor betona-te.
- Înlocuirea podeţelor deteriora-te/colmatate, necorespunzatoare.
~ completarea infrastructurii prin aport de b...
Lucrarile de executie -lucrarile constau in moderniarea unei lungimi de 5.096,00 m de drum, lucrari care constau in:
- corectarea geometriei traseului in am-bele planuri.
- corectarea pârtii carosabile in profil transversal (conform profile transversale tip)
- executarea santurilor/rigolelor betona-te.
- Înlocuirea podeţelor deteriora-te/colmatate, necorespunzatoare.
~ completarea infrastructurii prin aport de balast si piatra sparta.
- astemerea straturilor de beton asfaltic.
- executarea/corectarea acostamente-lor.
- executarea semnalizării rutiere.
NOTA:
- Documentatiile solicitate in cadrul servi-ciilor de proiectare sunt prevazute ca fi-ind obligatorii atat in cadrul certificatului de urbanism cat si potrivit prevederilor HG907/2016, Legii nr. 50/1991 si a Legii nr. 10/1995.
- Obtinerea autorizatiei de construire nu intra in sarcina ofertantului.
Sursa de finantare a investitiei este asigurată prin: a)Fonduri guvernamentale ANGHEL SALIGNY sau bugetare sau fonduri europene; b) resurse de la bugetul local al COMUNEI TIBANA.
Toti ofertantii interesati pot transmite cereri de clarificari cu 12 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor. A.C. va raspunde consolidat, o singura data, cu minim 6 zile inaintea termenului. CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri au înţeles că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le- ar putea suferi în situaţia descrisă. Clauza suspensiva se aplica pe o perioada de maxim 12 de luni.