Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă serviciile de proiectare, asistentă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor in conformitate cu cerinţele şi caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini şi în baza Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii ataşată prezentei documentaţii. Lucrările care fac obiectul contractului trebuie proiectate, executate...
Obiectul viitorului contract de achiziţie publică îl reprezintă serviciile de proiectare, asistentă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor in conformitate cu cerinţele şi caracteristicile/specificatiile minime precizate in caietul de sarcini şi în baza Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii ataşată prezentei documentaţii. Lucrările care fac obiectul contractului trebuie proiectate, executate şi finalizate de Contractant cel târziu la data de 01.12.2023.
Valoarea estimata a contractului de achiziţie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute stabilita în bugetul proiectului (deviz general conf. HG 907/2018, cap. 5.3.) respectiv suma de 198.552,49 LEI (fără TVA), aceasta putând fi accesata, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestor sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele acordului contractul şi condiţiilor generale şi specifice şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice respectiv Instrucţiunea ANAP nr. 1/2021 (Cheltuielile diverse şi neprevazute NU vor face obiectul ofertei financiare)
De asemenea, valoarea estimată a viitorului contract de achiziţie publică nu conţine alte sume necesare implementării cum ar fi sume provizionate, rezerve de implementare, cheltuieli incidentale.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/).
Operatorii economici interesati de procedura vor solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 9 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
CLAUZA SUSPENSIVA - prezenta procedură este iniţiată sub incidenţa următoarei clauze suspensive:
- atribuirea contractului de achiziţie publică a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări care fac obiectul contractului este condiţionată de aprobarea Notificării depuse de Autoritatea contractantă privind actualizarea DALI cu referire la obiectivul de investiţie.
În cazul în care, indiferent de motive, Notificarea nu va fi aprobată, Autoritatea Contractanta îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin. (1), lit. c, teza a II-a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor care fac obiectul prezentei proceduri. Participanţii cu ofertă în cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Prin depunerea ofertei, participanţii în cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.