Contractul are ca scop: "Proiectare şi execuţie lucrări pentru Amenajare/sistematizare curte posterioară la Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău" , detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC) + documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (POE);
ETAPA II – Elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie (PT+DE)
ETAPA III - As...
Contractul are ca scop: "Proiectare şi execuţie lucrări pentru Amenajare/sistematizare curte posterioară la Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău" , detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC) + documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (POE);
ETAPA II – Elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie (PT+DE)
ETAPA III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor;
ETAPA IV - Execuţie lucrări
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 1.664.685,57 lei fără TVA, din care:
-ETAPA 1 - Elaborare Proiect pentru autorizarea lucrărilor de construire PAC : 15.000 lei (fără TVA)
-ETAPA 2 - Elaborarea Proiectului tehnic de execuţie şi detaliile de execuţie : 70.000 lei (fără TVA)
-ETAPA 3 –Asistenţă din partea proiectantului : 20.000 lei (fără TVA)
-ETAPA 4 - Executie lucrări: 1.559.685, 57 lei (fără TVA), din care:
• Lucrări de construcţii montaj (C+M): 1.435.457,85 lei, (fără TVA);
• Dotari : 30.979,56 lei (fără TVA)
• Utilaje şi echipamente: 93.248,16 lei (fără TVA)
• Cheltuieli conexe organizării de şantier: 0 lei, fără TVA.
Durata contractului este de 12 luni de la data semnării acestuia, defalcată astfel:
-Etapa 1 - Elaborare documentaţie tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (PAC) + documentaţie tehnică de organizare a execuţiei lucrărilor (POE) pentru urmatoarele servicii : elaborare proiect PAC şi POE pentru obţinerea Autorizaţiei de construire, elaborare documentaţii tehnice necesare obţinerii tuturor avizelor solicitate în Certificatul de urbanism , va dura maxim 2 luni de la data semnării contractului;
-Etapa 2 - Elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie (PT+DE) pentru urmatoarele servicii : elaborare proiect tehnic PT+DE, prezentarea documentaţiile tehnice la verificatorii de proiecte atestaţi, va dura maxim 2 luni de la data emiterii Ordinului de începere pentru această etapă
-Etapa 3 - servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, această etapă începe odată cu emiterea Ordinului de începere pentru execuţia lucrărilor ; durata de realizare a acestei etape este pe toată perioada de execuţie a lucrărilor plus o lună după efectuarea recepţiei la terminarea lucrărilor cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al Părţilor în acest sens, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a Lucrărilor prevăzute în Contractul de Lucrări sau a altor termene din cuprinsul Contractului de Lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor.
-Etapa 4 - execuţie lucrări se va derula pe o perioadă de maxim 3 luni de la de la emiterea Ordinului de începere al lucrărilor de catre Autoritatea Contractanta, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al Părţilor în acest sens, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a Lucrărilor prevăzute în Contractul de Lucrări sau a altor termene din cuprinsul Contractului de Lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a lucrărilor.
Numărul de zile pină la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 18.
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor in a 12-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SICAP.