In cadrul contractului Proiectare şi execuţie lucrari ”Modernizarea infrastructurii rutiere forestiere in Comuna Rodna, judetul Bistrita-Nasaud” se vor executa urmatoarele:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- întocmire proiect tehnic (PAC, PAD - dacă e cazul, POE, PTE),
- intocmire documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivulu...
In cadrul contractului Proiectare şi execuţie lucrari ”Modernizarea infrastructurii rutiere forestiere in Comuna Rodna, judetul Bistrita-Nasaud” se vor executa urmatoarele:
SERVICII DE PROIECTARE faza PT, in conformitate cu solutia avizata la faza SF:
- întocmire proiect tehnic (PAC, PAD - dacă e cazul, POE, PTE),
- intocmire documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii
- asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor
EXECUTIE LUCRARI:
-executia lucrarilor in conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic
Valoarea estimata a contractului este de 6.644.679,43 lei, fara TVA, din care :
- 125.369,55 lei fara TVA cheltuieli cu proiect tehnic (cap 3.3.1.c din bugetul indicativ al proiectului)
- 8.357,35 lei fara TVA cheltuieli cu detaliile de executie (cap 3.3.1.d din bugetul indicativ al proiectului)
- 2.091,67 lei fara TVA cheltuieli cu asistenta tehnica (cap 3.6.1 din bugetul indicativ al proiectului)
- 3.135,17 lei, fara TVA cheltuieli cu amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala (cap 1.3 din bugetul indicativ al proiectului)
- 6.497.242,56 lei, fara TVA cheltuieli pentru investitia de baza (cap 4.1 din bugetul indicativ al proiectului)
- 8.483,13 lei, fara TVA lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (cap. 5.1.1. din bugetul indicativ al proiectului)
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
NOTA :
Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel:
- In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.