Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului ,,Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Negoi, Judetul Dolj", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Negoi, Judetul Dolj si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, pr...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului ,,Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Negoi, Judetul Dolj", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Negoi, Judetul Dolj si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI ADMINISTRAŢIEI in cadrul Programului National de Investiţii "Anghel Saligny".
Serviciile ce fac obiectul contractului, faza PT, in conformitate cu solutia avizata din D.A.L.I. sunt:
Elaborarea documentatiei faza PAC;
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea detaliilor de executie (DE);
Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor;
Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Executantul lucrarilor va trebui sa respecte intocmai documentatia tehnica faza PT pusa la dispozitie dupa ce aceasta a fost verificata de catre verificatorii de proiect si avizata.
Terenul pe care urmeaza a se construi investitia apartine Comunei Negoi, Judetul Dolj si face parte din suprafata arondata pentru traseele drumurilor publice existente.
Terenurile ce fac obiectul prezentei investitii si care urmeaza a fi amenajate, fac parte din domeniul public, aflandu-se in administratia locala; nu sunt necesare exproprieri, scoateri din circuitul agricol etc.
Structura rutiera existenta a drumurilor satesti este compusa din balast amestecat cu nisip si pamant.
Actualmente drumurile prezinta gropi, fagase si sleauri care limiteaza viteza de circulatie.
Drumurile propuse pentru asfaltare au fost identificate pe Planul Urbanistic General şi pe planul cadastral al comunei. Acestea sunt clasificate în inventarul domeniului public al comunei ca strazi locale.
În prezenta documentaţie sunt cuprinse un număr de 8 strazi, avand lungimea totala de 5427 m, după cum urmează:
1 Targului: 673,00 m;
2 Eternitatii: 785,00 m;
3 Aleea Morii: 128,00 m;
4 Nucilor: 1.476,00 m;
5 Drumul Morii: 410,00 m;
6 Ciobarnacului: 754,00 m;
7 Dunarii: 603,00 m;
8 Frunzei: 598,00.
În ce priveşte situaţia existentă a sectoarelor de drum supuse modernizării, ce fac obiectul prezentei documentaţii, în urma inspecţiei vizuale şi a investigaţiilor geotehnice, se poate afirma că acestea prezintă, în marea lor majoritate, o structura rutiera superficiala formata din amestec de balast si nisip infestat cu pamant, discontinue si grosimi neuniforme cuprinse intre 0.05m si 0.14 m.
Solutia propusa pentru modernizare:
Ca prim scenariu se propun imbracaminti asfaltice - s-a prevazut urmatorul sistem rutier:
- 4 cm strat de uzura din BAPC 16 rul 50/70 conf. SREN 13108/1, Normativ AND 605
-min 5 cm strat de uzura din BADPC 22.40 leg50/70 conf. SREN 13108/1, Normativ AND 605
- 12 cm piatra sparta impanata fara inoroire conf. SR EN 13242 si STAS 6400
- 20 cm fundatie din balast - conf. SR EN 13242 STAS 6400/1984
- 10 cm strat de forma din balast - conf. STAS 12253
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii ,,Asfaltare drumuri de interes local in Comuna Negoi, Judetul Dolj", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de DALI proiect nr. 42/2021 intocmit pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Cap. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 1.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 440.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 25.000,00 lei fara TVA, compus din:
- pe perioada de execuţie a lucrărilor: 15.000,00 lei fara TVA;
- pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 10.000,00 lei fara TVA.
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 6.839.555,71 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 34.197,78 lei fara TVA:
- 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizare de şantier: 34.197,78 Lei fara TVA
- 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierulului:0,00 Lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 7.339.753,49 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Nota:
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 67.757,00 lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari – (proiectare + executie), luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 7.407.510,49 lei, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. Din Legea 98/2016.