In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor pentru reparatii la podetele existente prin realizarea timpanelor, a camerelor de cadere in amonte si/sau decolmatare, podete noi din tuburi de beton cu d...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea lucrarilor, precum si a executarii lucrarilor pentru reparatii la podetele existente prin realizarea timpanelor, a camerelor de cadere in amonte si/sau decolmatare, podete noi din tuburi de beton cu diametrul de 600mm si lungimea de 7.50m, amenaja dispozitive de colectare şi scurgere a apelor de suprafaţa precum şanţuri trapezoidale, rigole triunghiulare si rigole carosabile cu secţiune protejată-din beton precum si realizarea de accese la proprietati cu diametrul cuprins intre 200 si 1500 mm cu tuburi corugate, respectiv tuburi premo, pe strazile din localităţile Treznea si Bozna, comuna Treznea.
Valoarea totala estimata este de 1.580.219,83 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
I. Servicii de proiectare in valoare de 30.419,83 lei fara TVA, din care:
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si Detalii de executie: 21.195,80 lei;
Cap. 3.5.4. Doc obtinere avize, acorduri si autorizatii: 84,03 lei;
Cap. 3.8.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului: 9.140,00 lei.
II. Executie de lucrari in valoare de 1.549.800,00 lei fara TVA, din care:
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 1.549.800,00 lei;
Pe perioada derularii contractului pot intervenii modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de renuntarea/modificarea /suplimentarea la unele categorii de lucrari in perioada de executie a lucrarilor; modificari generate de optimizarea proiectului fata de faza DALI; modificari generate de optimizarea proiectului prin adapratea practica in teren a acestuia; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016.
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).