In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari, pentru realizarea retelei de canalizare menajeră în localităţile Cosniciu de Sus şi Cosniciu de Jos in lungime totala de 15.163 ml in cadrul proiectului „CANALIZARE MENAJERA ÎN LOCALITĂŢILE COSNICIU DE SUS ŞI COSNICIU DE JOS, COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata to...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari, pentru realizarea retelei de canalizare menajeră în localităţile Cosniciu de Sus şi Cosniciu de Jos in lungime totala de 15.163 ml in cadrul proiectului „CANALIZARE MENAJERA ÎN LOCALITĂŢILE COSNICIU DE SUS ŞI COSNICIU DE JOS, COMUNA IP, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 4.754.345,47 lei fara TVA, din care:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica 115.227,00 lei fara TVA, din care:
a) Proiect tehnic si detalii de executie: 85.346,00 lei fara TVA;
b) Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor şi autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: 3.711,00 lei fara TVA;
c) Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie: 3.711,00 lei fara TVA;
d) Asistenta tehnica din partea proiectantului: 22.459,00 lei fara TVA;
II. Executie de lucrari: 4.639.118,47 lei fara TVA, din care: Constructii şi instalatii: 4.396.597,32 lei fara TVA; Montaj utilaj tehnologic: 7.326,50 lei fara TVA; Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj - procurare: 146.530,00 lei fara TVA; Lucrari de constructii Organizare de santier: 87.932,00 lei fara TVA; Probe tehnologice si teste: 732,65 lei fara TVA;
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privirela urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de elaborare a acestuia fata de studiul de fezabilitate; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie a lucrarilor (adaptare la teren - context practic); modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea pragurilor valorice prevazute de Legea nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (14 zileînainte de data limita de depunere a ofertelor).