In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare piaţă agroalimentară în cadrul proiectului «MODERNIZARE PIAŢĂ AGROALIMENTARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ».
Valoarea estimata totala este 1.024.883,98 lei fara TVA, din care:
- Servicii de proiectare: 12.843,48 lei fara TVA (3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în ved...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare piaţă agroalimentară în cadrul proiectului «MODERNIZARE PIAŢĂ AGROALIMENTARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ».
Valoarea estimata totala este 1.024.883,98 lei fara TVA, din care:
- Servicii de proiectare: 12.843,48 lei fara TVA (3.5.4 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor - 2.045,08 lei fara TVA; 3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie - 9.880,68 lei fara TVA si 3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului - 917,72 lei fara TVA.
- Executie de lucrari: 1.012.040,50 lei fara TVA (2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului - 9.102,71 lei fara TVA; 4.1. Constructii si instalatii - 995.786,99 lei fara TVA; 4.2. Montaj utilaj tehnologic - 652,19 lei fara TVA si 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj - 6.498,61 lei fara TVA).
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).