In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea lucrarilor, precum si a executariilucrarilor in si pentru modernizarea unor tronsoane de drumuride interes local la nivelul satelor apartinatoare comunei Buciumi: 4,841 km străzi în localităţile Buciu...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului avand ca obiect proiectare si executie de lucrari in vederea elaborarii proiectului tehnic de executie si pentru autorizarea lucrarilor, precum si a executariilucrarilor in si pentru modernizarea unor tronsoane de drumuride interes local la nivelul satelor apartinatoare comunei Buciumi: 4,841 km străzi în localităţile Buciumi, Bodia, Bogdana şiSangeorgiu de Meses si Rastolt, precum si modernizarea iluminatului public prin montarea de aparate de iluminat cu led-uri cu eficienta energetica mare (23 corpuri de iluminat pe străzile din Buciumi, 7 corpuri de iluminat in localitatea Sangeorgiu de Meses, 4 corpuri de iluminat in localitatea Bodia, 1 corp de iluminat in localitatea Bogdana si 6 corpuri de iluminat in localitatea Rastolt).
Valoarea totala estimata este de 2.597.758,12 lei fara TVA, dupa cum urmeaza:
I. Servicii de proiectare in valoare de 45.500,00 lei fara TVA, din care:
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si Detalii de executie: 40.000,00 lei;
Cap. 3.5.4. Doc obtinere avize, acorduri si autorizatii: 1.500,00 lei;
Cap. 3.8.1. Asistenţa tehnică din partea proiectantului: 4.000,00 lei.
II. Executie de lucrari in valoare de 2.552.258,12 lei fara TVA, din care:
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 2.544.758,12 lei;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 7.500,00 lei.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointapartilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuireasubcontractantilorinitiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului;modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilormentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (9 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).