Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigaţii, a cladirii aferente statiei de pompare si racordare la utilitati în localitatea Insuratei, judetul Braila, în cadrul proiectului: MODERNIZAREA SI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGATII SRPA07 APARTINAND O.U.A.I. STATIA 07, DIN AMENAJAREA TERASA VIZIRU, JUDETUL BRAILA.
Contractul consta in:
a) servicii de proiectare: elaborare proiect tehnic (...
Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigaţii, a cladirii aferente statiei de pompare si racordare la utilitati în localitatea Insuratei, judetul Braila, în cadrul proiectului: MODERNIZAREA SI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGATII SRPA07 APARTINAND O.U.A.I. STATIA 07, DIN AMENAJAREA TERASA VIZIRU, JUDETUL BRAILA.
Contractul consta in:
a) servicii de proiectare: elaborare proiect tehnic (PAC, PAD-daca e cazul, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii si asistenţă tehnică din partea proiectantului.
b) execuţie lucrări aferente obiectivului de investitii: MODERNIZAREA SI REABILITAREA PLOTULUI DE IRIGATII SRPA07 APARTINAND O.U.A.I. STATIA 07, DIN AMENAJAREA TERASA VIZIRU, JUDETUL BRAILA.
Valoarea totala a achizitiei este de 3.847.512,17 lei formata din:
Servicii:
- 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie = 81.071,85 lei
- 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului = 5.041,29 lei din care:
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor – 2.018,43 lei
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 3.022,86 lei.
Lucrare:
- 2.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii=299.214,91 lei.
- 4.1 Constructii si instalatii = 2.548.152,82 lei
- 4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport = 877.106,54 lei
- 4.5 Dotari = 36.924,76 lei
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor este de 9 zile. Autoritatea contractantă va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari înainte cu 6 zile faţă de data limită de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).