Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigaţii, în localitatea Rimnicelu, judetul Braila, în cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA PLOTULUI DE IRIGATII SR RIMNICELU APARTINAND O.U.A.I SR RIMNICELU, JUDETUL BRAILA-ET. II"
Contractul consta in:
a) servicii de proiectare: elaborare proiect tehnic (PAC, PAD-daca e cazul, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordu...
Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare a infrastructurii secundare de irigaţii, în localitatea Rimnicelu, judetul Braila, în cadrul proiectului "REABILITAREA SI MODERNIZAREA PLOTULUI DE IRIGATII SR RIMNICELU APARTINAND O.U.A.I SR RIMNICELU, JUDETUL BRAILA-ET. II"
Contractul consta in:
a) servicii de proiectare: elaborare proiect tehnic (PAC, PAD-daca e cazul, POE, PTE), documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor si autorizaţiilor aferente obiectivului de investiţii si asistenţă tehnică din partea proiectantului.
b) execuţie lucrări aferente obiectivului de investitii "REABILITAREA SI MODERNIZAREA PLOTULUI DE IRIGATII SR RIMNICELU APARTINAND O.U.A.I SR RIMNICELU, JUDETUL BRAILA-ET. II"
Valoarea totala a achizitiei este de 4.387.201,96 lei formata din:
Proiectare:
- 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie = 66.722,85 lei
- 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului = 7.188,85 lei, din care:
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor – 5.132,16 lei
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre ISC – 2.056,69 lei.
Investitia de baza (executie)
- 4.1 Constructii si instalatii = 3.309.233,34 lei
- 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale = 9.647,31 lei
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 53.593,51 lei
- 4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport = 940.816,10 lei
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor este de 9 zile. Autoritatea contractantă va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari înainte cu 6 zile faţă de data limită de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).