Proiectul trateaza lucrarile de modernizare a 13 strazi, in conformitate cu Ordinul nr. 50 din 27 ianuarie 1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea şi realizarea strazilor în localităţile rurale, fiind incadrate ca si strazi principale - cu două benzi de circulaţie pentru trafic în dublu sens si strazi secundare – cu o banda de circulatie, clasa tehnica V, in lungime totala de 3671 m, ce fac parte din rete...
Proiectul trateaza lucrarile de modernizare a 13 strazi, in conformitate cu Ordinul nr. 50 din 27 ianuarie 1998 pentru aprobarea Normelor tehnice privind proiectarea şi realizarea strazilor în localităţile rurale, fiind incadrate ca si strazi principale - cu două benzi de circulaţie pentru trafic în dublu sens si strazi secundare – cu o banda de circulatie, clasa tehnica V, in lungime totala de 3671 m, ce fac parte din reteaua de drumuri locale din comuna Popesti.
In urma studiilor efectuate şi analizării situaţiei din teren, varianta constructiva pentru structura rutiera este:
Pentru strazile: Firijoi, la Rosiori, La Ivanesti, La Safta, Valea Urzicii tr.1 si tr. 2, Pomilor, Vilelor, Drumul Garii tr.1 si tr.2, La Lazaresti, Drum acces "La Mina"
• 4 cm strat de uzura din BA16 rul 50/70 conform AND 605 / 2016;
• 6 cm strat de legatura din BAD22.4 leg 50/70 conform AND 605 / 2016;
• 15 cm strat de fundatie superior din piatra sparta conform SR EN 13242 si STAS 6400 / 84;
• 20 cm strat de fundatie inferior din balast conform SR EN 13242 si STAS 6400 / 84;
• 7 cm strat izolator din nisip;
Pentru strazile: Olarului si Valea Meii
• 4 cm strat de uzura din BA16 rul 50/70 conform AND 605 / 2016;
• 6 cm strat de legatura din BAD22.4 leg 50/70 conform AND 605 / 2016;
• 15 cm strat de fundatie superior din piatra sparta conform SR EN 13242 si STAS 6400 / 84;
• 30 cm strat de fundatie inferior din balast conform SR EN 13242 si STAS 6400 / 84;
• 10 cm strat izolator din nisip.
Santurile/rigolele vor avea urmatoarea alcatuire :
• 10 cm strat din beton de ciment C30/37 ;
• 5 cm strat din nisip.
Din punct de vedere al dezvoltarii durabile, modernizarea strazilor va avea efecte pozitive in special prin:
- reducerea timpului de deplasare a locuitorilor catre zonele de interes, implicit economisirea carburanţilor, reducerea noxelor poluante si reducerea costurilor de operare a autovehiculelor;
- cresterea gradului de siguranta pentru participantii la trafic.
Numar de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari cu privire la documentatia de atribuire este de 10 zile anterior datei limita de depunere a ofetelor.
Numar de zile pana la care autoritatea contractanta raspunde solicitarilor de clarificari este de 6 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Notă:
Denumirea dată contractului trebuie să fie unică la nivelul autorităţii contractante pentru o mai uşoară administrare, iar aceasta trebuie să urmărească obiectivul de investiţie aprobat prin proiect, precum şi denumirea proiectului în cadrul căruia se finanţează investiţia.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).