Lucrările propuse şi necesar a fi executate sunt situate în staţiile de cale ferată Ciulniţa şi Feteşti. Pentru realizarea investiţiei sunt necesare lucrări corespunzătoare următoarelor specialităţi:- Infrastructură c.f.;- Suprastructură c.f.;- Instalaţii de semnalizări feroviare;- Instalaţii de telecomunicaţii;- Construcţii civile (inclusiv Instalaţii) şi Arhitectură;- Linie de contact.Un dispozitiv de linii optim trebuie ...
Lucrările propuse şi necesar a fi executate sunt situate în staţiile de cale ferată Ciulniţa şi Feteşti. Pentru realizarea investiţiei sunt necesare lucrări corespunzătoare următoarelor specialităţi:- Infrastructură c.f.;- Suprastructură c.f.;- Instalaţii de semnalizări feroviare;- Instalaţii de telecomunicaţii;- Construcţii civile (inclusiv Instalaţii) şi Arhitectură;- Linie de contact.Un dispozitiv de linii optim trebuie să asigure:- siguranţa circulaţiei trenurilor şi cea a executării manevrelor;- rulajul cu maximum de rapiditate al materialului rulant;- capacitatea de trecere corespunzătoare a volumului fixat de transporturi.Respectarea condiţiilor de mai sus depinde în special de schema staţiei şi de echipamentul ei tehnic simultaneitatea operaţiilor, reducerea staţionării vagoanelor). În plus faţă de acestea, staţia trebuie să asigure comoditatea îmbarcării şi debarcării călătorilor.Principalele obiective preconizate, prin realizarea proiectului "Lucrări în staţiile CF Feteşti şi Ciulniţa, de pe linia de cale ferată Bucureşti- Constanţa", sunt:-Viteza maximă de circulaţie de 120 km/h pentru circulaţia trenurilor de marfă şi, respectiv, de maxim 160 km/h pentru circulaţia trenurilor de călători;-Modernizarea instalaţiilor de electrificare pe toată lungimea tronsonului (25 kV);-Mărirea capacităţii de tranzit;-Asigurarea interoperabilităţii prin implementarea STI, în special în ceea ce priveste sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C), lungimea liniilor din staţii (750 m), facilităţile pentru persoanele cu dizabilităţi;-Modernizarea celor două staţii c.f. Feteşti şi Ciulniţa prin îmbunătăţirea condiţiilor aigurate utilizatorilor de transport feroviar;-Repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terasamentelor;-Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;-Realizarea accesului persoanelor cu mobilitate redusă în staţii şi la peroane;-Construirea unei pasarele pietonale în staţia Ciulniţa, respective unui pasaj subteran pietonal şi respectiv a unei pasarele pietonale în staţia Fetesti;-Aplicarea şi respectarea normelor naţionale şi internaţionale, precum şi a legislaţiei în vigoare cu privire la construcţia căilor de acces, intervenţie şi evacuare a persoanelor şi bunurilor în caz de incendiu;-Asigurarea posibilităţii de efectuare a parcursurilor pentru trenurile agabaritice (ex de tip RO-LA) la cel puţin una din liniile directe ale fiecăruia din cele două staţii CF;-Lungimea utilă a cel puţin unei linii din staţie să fie de 750 m;-Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii, şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);-Asigurarea interoperabilităţii prin implementarea STI, în special în ceea ce priveşte sarcina pe osie (22,5 t), gabaritul de încărcare (C);-Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii.