Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in le...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.
Lucrările aferente obiectivului de investiţie "Modernizarea liniei feroviare Caransebes – Timisoara -Arad" constau în proiectarea şi execuţia lucrărilor în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare.
Traseul tronsonului feroviar vizat pentru modernizare aferent Lot 1: Proiectare şi execuţie lucrări aferent obiectivului de investiţii" Modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara – Arad, Lot 3 Timişoara Est - Ronaţ Triaj Gr.D": de la km 568+399, al liniei CF Bucureşti – Jimbolia (indicativ 100), până la staţia Timişoara Nord, după care se continua pe linia CF Timişoara – Arad (indicativ 218) de la km 0+000, la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D). Lungimea traseului este de 13,86 km, de la intrarea in cap X statia Timisoara Est pana la semnal cap Y, viitoarea ramificatie Ronat Triaj.
Traseul tronsonului feroviar vizat pentru modernizare aferent Lot 2: Proiectare şi execuţie lucrări aferent obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara – Arad, Lot 4 Ronaţ Triaj Gr. D – Arad": de la km 008+183 (semnalul de ieşire din Ronaţ Triaj Gr. D) la km 56+350 (semnalul de intrare în staţia Arad). Pe lângă acest tronson, tot în cadrul lotului 4, proiectul cuprinde şi modernizarea/reconfigurarea liniei CF Aradu Nou – Glogovăţ (indicativ 220), pe o distanţă de cca 7 kilometri.
Detaliile de mai jos sunt comune ambelor loturi.
Pe traseul existent calea ferată este simplă, electrificată, dotată cu instalaţie BLA şi este dispusă atât în rambleu cu înălţimi între 0 şi 12 metri, cât şi în debleu cu adâncimi între 0 şi 8 metri.
Proiectul de modernizare a tronsonului feroviar menţionat include:
• Îmbunătăţirea geometriei traseului şi sporirea capacităţii portante a căii pentru a permite circulaţia trenurilor cu viteza de până la 160 km/h;
• Modernizarea staţiilor şi haltelor de mişcare de pe această linie, adaptând capacitatea acestora, conform volumului de trafic şi necesităţilor tehnologice;
• Modernizarea clădirilor staţiilor de călători, incluzând construcţiile pasarelelor şi ridicarea nivelului peroanelor, în conformitate cu standardele europene în vigoare;
• Înlocuirea bretelelor şi a traversărilor dublă joncţiune cu schimbătoare de cale simple;
• Dublarea liniei pe toată lungimea;
• Înlocuirea de poduri, podeţe, repararea sistemului de drenaj, îmbunătăţirea terenului de fundare şi a terasamentelor;
• Ridicarea niveletei căii şi protecţia antierozionala a terasamentului de cale ferată în zonele inudabile;
• Construcţia drumurilor de întreţinere de-a lungul căii ferate (unde nu sunt disponibile drumuri publice);
• Construcţia a două clădiri de mentenanţă în staţiile Caransebeş şi Timişoara Nord;
• Montare de panouri fonoabsorbante şi/sau soluţii alternative de reducere a nivelului de zgomot, pe segmentele de cale ferată ce străbat localităţi;
• Instalaţii de centralizare electronică noi, în staţii şi introducerea sistemului de siguranţă ERTMS (ETCS nivel 2 + GSM-R);
• Modernizarea echipamentului de telecomunicaţii;
• Înlocuirea echipamentelor linie de contact şi din substaţiile de tracţiune electrică, instalarea unui sistem de control SCADA;
• Montarea de încălzitoare de macaz pe liniile de primire-expediere, în staţii, în halte de mişcare şi la ramificaţii, pentru a combate efectele
înzăpezirii liniei CF.
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire se desfasoara sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca semnarea contractului de proiectare si executie lucrari se va face numai dupa asigurarea sursei de finantare. Se estimeaza că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la aprobarea raportului procedurii.