Contractul prevede elaborarea proiectului tehnic, prestarea serviciilor de asistenta tehnică şi executarea lucrărilor de construcţii în cadrul proiectului: „Construire sediu primărie in comuna Ulieş, judeţul Harghita”.
Proiectarea: Tema de proiectare este reflectata prin următoarele cerinţe si activităţi obligatorii:
- Documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborate în cond...
Contractul prevede elaborarea proiectului tehnic, prestarea serviciilor de asistenta tehnică şi executarea lucrărilor de construcţii în cadrul proiectului: „Construire sediu primărie in comuna Ulieş, judeţul Harghita”.
Proiectarea: Tema de proiectare este reflectata prin următoarele cerinţe si activităţi obligatorii:
- Documentaţii tehnice necesare in vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, elaborate în condiţiile legii, cu respectarea prevederilor documentaţiilor de urbanism.;
- Proiect tehnic si detalii de execuţie PT(+DE) va fi alcătuit din totalitatea documentaţiilor care cuprind soluţiile de realizare a obiectivelor de investiţii, pe baza cărora se poate pregăti şi desfăşura execuţia lucrărilor de construcţii, inclusiv urmărirea si controlul calităţii acestora, inclusiv caiete de sarcini, antemăsurători, liste de cantităţi, si vor avea conţinutul cadru conform Hotărârii nr. 907 din 29 noiembrie 2016;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata lucrărilor de execuţie până la recepţia la terminarea lucrărilor.
Execuţia lucrărilor: În concordanţă cu prevederile din Studiul de Fezabilitate, elaborat de proiectant, se propune realizarea unei construcţii noi, regim de înălţime: S + P + 1E, în zona de sud-est al comunei Ulieş, teren intravilan având suprafaţa de 1.782,00 mp, în proprietatea Primăriei -domeniu public, categoria de folosinţă: curţi, construcţii - in conformitate cu CF 50845 pe un teren liber având toate utilităţile şi căile de acces asigurate.
Având în vedere prevederilor art. 14 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 98/2017, cu respectarea aceluiaşi termen prevăzut la art. 8 alin. (2) din Anexa 1, HG nr.419/2018 si Notificarea ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 – transmisa in data de 30.07.2018, numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 14.
Conform prevederilor art. 161 alin. 2 din Legea 98/2016, modificat prin OUG 45 din 24 mai 2018, autoritatea contractanta va transmite răspunsurile la solicitările de clarificări cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.