Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Reabilitare drumuri comunale si satesti in Comuna Ladesti, Judetul Valcea", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Ladesti, Judetul Valcea si se va derula prin Fonduri de la Bugetu...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Reabilitare drumuri comunale si satesti in Comuna Ladesti, Judetul Valcea", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Ladesti, Judetul Valcea si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI ADMINISTRAŢIEI in cadrul Programului National de Investiţii "Anghel Saligny".
La aceasta data, drumurile care fac obiectul prezentei documentatii, au urmatoarele caracteristici:
o nu au capacitate portanta corespunzatoare pentru preluarea traficului rutier existent, fapt ce a dus la aparitia degradarilor;
o dintre degradarile existente pot fi mentionate gropi, denivelari în profil longitudinal;
o în mare parte, podetele existente nu au sectiunea tubului corespunzatoare pentru a evacua debitul apelor din santuri;
Documentatia de avizare a lucrarilor pentru aceasta interventie va:
o înlesni selectarea celei mai bune alternative pentru proiect;
o asigura faptul ca proiectul este gândit astfel încât va îndeplini scopurile pentru care este implementat;
o asigura faptul ca proiectul este sustenabil pe termen lung.
Drumurile comunale si satesti se vor reabilita pe o lungime totala de 6,887 km.
Valoarea estimata a serviciilor de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrarilor pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare drumuri comunale si satesti in Comuna Ladesti, Judetul Valcea", ce urmeaza a se realiza este calculata conform devizului general intocmit de proiectant la faza de DALI proiect nr. DC01/2021-REV intocmit pentru prezenta investitie, luându-se în calcul urmatoarele linii bugetare:
Cap. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 0 lei fara TVA;
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 400.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 30.000,00 lei fara TVA, compus din:
- pe perioada de execuţie a lucrărilor: 25.000,00lei fara TVA;
- pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 5.000,00 lei fara TVA.
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 7.181.190,55 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 64.630,71 lei fara TVA:
- 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizare de şantier: 64.630,71 Lei fara TVA
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari (proiectare+executie) este de 7.675.821,26 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Nota:
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse 38.910,95 lei fara TVA, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.
Valoarea totala estimata a contractului de lucrari – (proiectare + executie), luand in calcul si suplimentari din categoria cheltuielilor diverse si neprevazute este de 7.714.732,21 lei fara TVA, valoare care se incadreaza si ea in prevederile art.7 alin 2. Din Legea 98/2016.
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.