Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune urmatoarele activitati pentru realizarea obiectivului de investitii: «Modernizarea şi reabilitarea infrastructurii secundare de irigaţii la O.U.A.I. TABĂRA NOUĂ, Judeţul Iaşi»:
1). Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului (Elaborare Proiect tehnic, Detalii de execuţie, Documentaţii tehnice necesare în vederea obţ...
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune urmatoarele activitati pentru realizarea obiectivului de investitii: «Modernizarea şi reabilitarea infrastructurii secundare de irigaţii la O.U.A.I. TABĂRA NOUĂ, Judeţul Iaşi»:
1). Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului (Elaborare Proiect tehnic, Detalii de execuţie, Documentaţii tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe intreaga perioada de executie a lucrarilor);
2). Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic aprobat.
Devizul general aferent obiecivului de investitii prevede urmatoarele categorii de lucrari si servicii aferente:
Cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenţă tehnică: 92.999,51 lei, din care:
3.5. Proiectare si inginerie: 78.001,70 lei;
3.8. Asistenta tehnica: 14.997,81 lei.
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de bază: 4.168.795,92 lei, din care:
4.1. Construcţii şi instalaţii: 4.043.996,00 lei;
4.2. Montaj utilaj tehnologic: 23.797,84 lei;
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj: 101.002,08 lei;
Cap. 5 Alte cheltuieli: 27.953,02 lei, din care:
5.1. Organizare de şantier: 27.953,02 lei
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 27.953,02 lei.
Cap. 6 Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste: 82.599,91 lei, din care:
6.2. Probe tehnologice şi teste: 82.599,91 lei.
TOTAL proiectare şi execuţie: 4.372.348,36 lei, din care
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică: 92.999,51 lei;
Executie lucrari: 4.279.348,85 lei.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP.