Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Modernizare drumuri in Comuna Celaru, Judetul Dolj"
Contractul se va realiza, astfel:
- Elaborarea Proiectului Tehnic si elaborarea detaliilor de executie
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE), asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Modernizare drumuri in Comuna Celaru, Judetul Dolj"
Contractul se va realiza, astfel:
- Elaborarea Proiectului Tehnic si elaborarea detaliilor de executie
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor.
- Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Strazile propuse spre modernizare au urmatoarele caracteristici tehnice:
Nr. crt Denumire strada/drum Lungime strada/drum (m) Parte carosabila proiectata (m) Panta in lung (%) Latimi intre proprietati (m)
1 DC 147 TR1 5,488.00 6 0.1-0.6 16.50 - 20.80
2 Str. Caracalului 425.00 6 0.6-2 13.51 - 15.54
TOTAL 5.913.00
Strazile rurale investigate fac parte dintr-o trama stradala ortogonala, majoritatea dintre aceste strazi se desprind din artera principala a localitatii.
Valoarea estimata fara TVA a contractului:
Cheltuieli pentru servicii de proiectare + AT din partea proiectantului 470.000,00 lei fara TVA compuse din:
Cap. 3.5.4. Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/ acordurilor/ autorizaţiilor: 20.000,00 lei fara TVA
Cap. 3.5.6. Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 440.000,00 lei fara TVA
Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului: 10.000,00 lei fara TVA, compus din:
- pe perioada de execuţie a lucrărilor: 5.000,00 lei fara TVA,
- pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor de execuţie, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcţii: 5.000,00 lei fara TVA,
Cheltuieli lucrari de executie: 9.473.951,39 lei fara TVA compuse din:
Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 9.445.614,55 lei fara TVA;
Cap. 5.1. Organizare de santier: 28.336,84 lei fara TVA.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 9.943.951,39 lei fara TVA. Aceasta nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în bugetul proiectului (devizul general), in valoare de 51.027,26 lei fara TVA acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, dar pentru alegerea procedurii s-a tinut cont si de acesta valoare.