Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Modernizare drumuri de interes local in Comuna Moţăţei, Judetul Dolj", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Moţăţei, Judetul Dolj si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de sta...
Scopul achiziţiei publice este contractarea serviciilor de proiectare (PT si DE, faza PAC), Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei precum şi executia lucrarilor în cadrul proiectului “Modernizare drumuri de interes local in Comuna Moţăţei, Judetul Dolj", ce vizeaza imbunatatirea infrastructurii rurale din Comuna Moţăţei, Judetul Dolj si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI ADMINISTRAŢIEI in cadrul Programului National de Investiţii "Anghel Saligny".
Proiectul Serviciile ce fac obiectul contractului, faza PT, in conformitate cu solutia avizata din D.A.L.I. sunt:
Elaborarea documentatiei faza PAC;
Elaborarea proiectului tehnic (PTh);
Elaborarea detaliilor de executie (DE);
Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata contractului de execuţie lucrări şi pe toată perioada de execuţie a investiţiei, până la admiterea recepţiei la terminarea lucrărilor;
Executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.
Executia lucrarilor se va face în conformitate cu documentatia tehnica intocmita la faza PT avizata si pe baza documentatiei Detalii de Executie aferenta Proiectului Tehnic.
Executantul lucrarilor va trebui sa respecte intocmai documentatia tehnica faza PT pusa la dispozitie dupa ce aceasta a fost verificata de catre verificatorii de proiect si avizata.
Suprafata afectata de implementarea investitiei apartine domeniului public al comunei Moţăţei, Judetul Dolj.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.