Feedback
I.D.: 53131845

Proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "AMENAJAREA SI DOTAREA PARCULUI DIN COMUNA PARDINA, JUDETUL TULCEA"

Data publicarii
04.01.21 Exista 75.354 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45212172-2
Pretul estimativ:
2.448.166,22 RON - 2.448.166,22 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in elaborarea proiectului tehnic de executie inclusiv a caietelor de sarcini si a detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitie "AMENAJAREA SI DOTAREA PARCULUI DIN ...
Obiectul contractului consta in elaborarea proiectului tehnic de executie inclusiv a caietelor de sarcini si a detaliilor de executie, documentatiilor pentru obtinerea avizelor/acordurilor/autorizatiilor, documentatia pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor si executia lucrarilor la obiectivul de investitie "AMENAJAREA SI DOTAREA PARCULUI DIN COMUNA PARDINA, JUDETUL TULCEA". Prin contract se urmareste amenajarea parcului din comuna Pardina, în vederea crearii unor zone de agrement, în care cetatenii de toate vârstele sa îsi poata petrece timpul liber într-un perimetru amenajat corespunzator standardelor si cerintelor actuale. Valoarea estimata a contractului este de 2.448.166,22 lei fără TVA detaliat pe activităţile proiectului astfel: - proiect tehnic - 75.000 lei - asistenta tehnica din partea proiectantului - 5.000 lei (asistenta tehnica din partea proiectantului : pe perioada de executie a lucrarilor = 2.000 lei si pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie avizat de ISC = 3.000 lei). - construcţii şi instalaţii - 1.524.622,220 lei - dotări (utilaje,echipamente tehnologice si functionale cu montaj, dotări) - 617.245 lei - miontaj utilaje, schipamente tehnologice si functionale - 123.449 lei - active corporale = 79.800 lei - lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 23.050 lei Cheltuielile cu Diverse si neprevazute, se pot accesa doar in conditiile art 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice si nu sunt incluse in valoarea estimata a contractului de lucrari. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "AMENAJAREA SI DOTAREA PARCULUI DIN COMUNA PARDINA, JUDETUL TULCEA" 16.10.20
Proiectare (faza PAC + POE + PTE), asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ASFALTARE STRĂZI DE INTERES LOCAL, COMUNA PARDINA, JUDEŢUL TULCEA 26.01.23
Proiectare (faza PAC + POE + PTE), asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investitii ASFALTARE STRĂZI DE INTERES LOCAL, COMUNA PARDINA, JUDEŢUL TULCEA 26.01.23
Servicii de proiectare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţia lucrărilor în cadrul proiectului Achiziţie mijloace de transport public – autobuze electrice 10 m, Tulcea", cod SMIS 129399, POR/2019/3/3.2/2/ITI 10.10.22
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrări si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "MODERNIZAREA, EXTINDEREA ŞI DOTAREA INFRASTRUCTURII ÎNVĂŢĂMÂNTULUI GENERAL OBLIGATORIU" 15.03.21
Realizarea proiectului tehnic, detalii de execuţie, caiet de sarcini, liste de cantităţi, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuţie şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii cu titlul “ÎMBUNĂTĂŢIREA IZOLAŢIEI TERMICE ŞI HIDROIZOLAREA ANVELOPEI BLOCULUI DE LOCUINŢE NR. 32 ŞI BLOCULUI DE LOCUINŢE NR. 60 DIN ORAŞUL ISACCEA, JUD. TULCEA" 11.02.21
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "Reabilitare, modernizare parter si etaj 1 corp D parte componenta a cladirii C3 a spitalului Orasenesc Macin" 24.02.20
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "Reabilitare, modernizare parter si etaj 1 corp D parte componenta a cladirii C3 a spitalului Orasenesc Macin" 22.01.20
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "Reabilitare, modernizare parter si etaj 1 corp D parte componenta a cladirii C3 a spitalului Orasenesc Macin"  
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul "Reabilitare, modernizare parter si etaj 1 corp D parte componenta a cladirii C3 a spitalului Orasenesc Macin"